Efteling...

Hoi hoi,

Ook Merel heeft kennis gemaakt met de Efteling.
Vandaag zijn we er geweest met mijn vader en moeder erbij (en mijn man).
Thomas was een dagje bij andere opa en oma.

Achteraf vond ik haar toch nog iets te jong..
Ze durfde niet eens de python in,,, nee geintje natuurlijk hahahaha.
Maar ik denk dat het te veel indrukken waren ineens.
Droomvlucht en Carnaval festival hadden we eerst gedaan en toen we eruit kwamen zei ze: zo! en nu naar huis? hahahahaha
Maar daarna het sprookjesbos, en daar kwam ze wel los.
Ze vond hans en grietje geweldig! ze was daar niet weg te slaan, als die kat naar buiten kwam met z'n gekrijs..dat vond ze me toch schitterend! (terwijl ik dacht dat ze hier bang voor zou zijn)

Volk van Laaf was ook een succes.

Verder hebben we alleen rond gelopen want je kan verder nergens in natuurlijk, en daarbij waren de wachtrijen meer dan een uur overal.

Gelukkig wonen we niet zo heel ver van Kaatsheuvel, dus ga ik zeker nog terug zonder kinderen. We hebben zoveel dingen niet gedaan.
En dan op een doordeweekse dag als het niet druk is!

Maar wel leuk hoor zo'n dagje weg.
Helemaal omdat ik de kaartjes als kerstkado van het werk gekregen had, scheelt een hoop centen!

Groetjes Elise.

wat leuk!! die kids vinden dat soort dingen zo leuk! ik woon in Harderwijk en Ivar gaat heel vaak met opa&oma naar het Dolfinarium want daar wonen ze vlakbij en ze hebben een abonnement. Hij vindt het fantastisch! Hij kent alle shows uit zijn hoofd enzo haha.

Liefs Jenneke

Oh de Efteling, heerlijk!!!

Het is hier elk jaar vaste prik, en gaan sinds Kay's geboorte altijd  rond zijn verjaardag,  en vind persoonlijk hélemaal niet dat ze er nog te klein voor zijn. Vorig jaar heeft Kay (en wij natuurlijk), enorm genoten van alles! bijna 2 uur in het sprookjesbos rondgelopen, carnavalsfestival, land van Laaf, de pannetjes en de bootjes vond hij helemaal prachtig. Hij heeft het er nu nog over! Lekker ergens zitten en wat eten, kadootjes uitpakken voor zijn verjaardag, zijn enthousiaste ge-ren door het park  .. zucht..

Dus wij verheugen ons weer héél erg op ons dagjes Efteling, helemaal nu hij alweer een jaartje ouder is! Hij zal dan alles nóg intenser en bewuster beleven, kijk er nu al naar uit!!!

En die foto's bij de paddestoel blijven altijd schitterend!
Ik geloofde vroeger mijn moeder die vertelde dat er kaboutertjes en elfjes in het dansen waren.. vond het magisch!

Hoe gaat het verder met jou? en met Thomas?

Groetjes!
Esmé mv Kay en Gwen

Oh, wat leuk hé de Efteling!!!
Wij zijn ook helemaal fan, en sinds de winter-Efteling wil ik wel 2x per jaar.
Beetje kostbaar maar 1x per jaar gaan we toch wel, ook wij wonen lekker dichtbij en mij   man en ik vinden het er ook geweldig.
We zijn dit jaar in januari geweest en gaan deze zomer naar Plopsaland en dus geen Efteling maar.....wie weet gaat het wel weer kriebelen in juli/augustus!!!
Zo leuk om te zien hoe de kinderen genieten van alles en tja ze kunnen niet overal in maar we redden het ook niet om de hele Efteling te doen in het tempo van de meiden en dat vind ik ook niet erg.
Roos en Linde zijn afgelopen zaterdag met mijn broertje geweest en hebben het de hele dag over de kabouters en de waterlelies. Ik heb de foto's nog niet gezien maar die zullen vast super zijn.

groetjes Daniëlle.

Joehoe, de Efteling.
Hier ook een grote fan hoor.
Ik vind ze ook absoluut niet te klein hoor! Zelfs Stan (13 mnd) vindt het sprookjesbos geweldig.

Ilse en Stan zijn afgelopen zaterdag met mijn moeder, mijn zusje en haar man en kind ook naar de Efteing geweest. Mijn ouders hebben een abonnement en gaan geregeld met de kleinkinderen. Afgelopen zaterdag hebben ze van 11 tot 15 uur in het sprookjesbos gewandeld.
En de Pyton, daar ben ik sinds de geboorte van Ilse niet meer in geweest. Ook dit vind ik niet erg, want ik geniet des te meer van de gezichtjes als ze roodkapje weer zien en de wolf (oei wat is die stout, mama, die wil roodkapje opeten, dat mag niet hè?)

Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Jeske
mv Ilse en Stan

Terug
Bovenaan