Hoi hoi,
Ook Merel heeft kennis gemaakt met de Efteling.
Vandaag zijn we er geweest met mijn vader en moeder erbij (en mijn man).
Thomas was een dagje bij andere opa en oma.
Achteraf vond ik haar toch nog iets te jong..
Ze durfde niet eens de python in,,, nee geintje natuurlijk hahahaha.
Maar ik denk dat het te veel indrukken waren ineens.
Droomvlucht en Carnaval festival hadden we eerst gedaan en toen we eruit kwamen zei ze: zo! en nu naar huis? hahahahaha
Maar daarna het sprookjesbos, en daar kwam ze wel los.
Ze vond hans en grietje geweldig! ze was daar niet weg te slaan, als die kat naar buiten kwam met z'n gekrijs..dat vond ze me toch schitterend! (terwijl ik dacht dat ze hier bang voor zou zijn)
Volk van Laaf was ook een succes.
Verder hebben we alleen rond gelopen want je kan verder nergens in natuurlijk, en daarbij waren de wachtrijen meer dan een uur overal.
Gelukkig wonen we niet zo heel ver van Kaatsheuvel, dus ga ik zeker nog terug zonder kinderen. We hebben zoveel dingen niet gedaan.
En dan op een doordeweekse dag als het niet druk is!
Maar wel leuk hoor zo'n dagje weg.
Helemaal omdat ik de kaartjes als kerstkado van het werk gekregen had, scheelt een hoop centen!
Groetjes Elise.
Ook Merel heeft kennis gemaakt met de Efteling.
Vandaag zijn we er geweest met mijn vader en moeder erbij (en mijn man).
Thomas was een dagje bij andere opa en oma.
Achteraf vond ik haar toch nog iets te jong..
Ze durfde niet eens de python in,,, nee geintje natuurlijk hahahaha.
Maar ik denk dat het te veel indrukken waren ineens.
Droomvlucht en Carnaval festival hadden we eerst gedaan en toen we eruit kwamen zei ze: zo! en nu naar huis? hahahahaha
Maar daarna het sprookjesbos, en daar kwam ze wel los.
Ze vond hans en grietje geweldig! ze was daar niet weg te slaan, als die kat naar buiten kwam met z'n gekrijs..dat vond ze me toch schitterend! (terwijl ik dacht dat ze hier bang voor zou zijn)
Volk van Laaf was ook een succes.
Verder hebben we alleen rond gelopen want je kan verder nergens in natuurlijk, en daarbij waren de wachtrijen meer dan een uur overal.
Gelukkig wonen we niet zo heel ver van Kaatsheuvel, dus ga ik zeker nog terug zonder kinderen. We hebben zoveel dingen niet gedaan.
En dan op een doordeweekse dag als het niet druk is!
Maar wel leuk hoor zo'n dagje weg.
Helemaal omdat ik de kaartjes als kerstkado van het werk gekregen had, scheelt een hoop centen!
Groetjes Elise.