Egehehrhe

Volgens mij kan dit inderdaad het geval zijn bij jouw termijn. Ik had vorige week een echo met 7+6 waar niets te zien was en daar kon wat jij omschrijft niet meer het geval zijn. Ik had dus een foute echo. Ik wil je niet ontmoedigen maar dat zou ook een uitkomst ‘kunnen’ zijn. Maar volgens mij is het dus ook heel goed mogelijk bij jou dat het nog iets te vroeg is geweest. Spannend nog even!

Het kan inderdaad.

Met 6 weken ben ik een vruchtje verloren. Dat weet ik heel zeker want ik heb het in de handen gehad.
Met 6 weken en 6 dagen een controle gehad bij de verloskundige. Daar bleek de vruchtzak er nog te zitten en dus zou het een onvolledige miskraam zijn.
Met 7 weken en 5 dagen een echo bij de gynaecoloog. Blijkt de lege vruchtzak weg te zijn en er een gezond 2e vruchtje te zitten! Die hebben we met 3 man bij de verloskundige niet gezien.
Dus ja, het kan te vroeg zijn om wat te zien. Zorg goed voor jezelf!

Ik had mijn eerste echo met 5,5 week omdat ik niet wist wanneer het gebeurd was ivm onregelmatige menstruatie.
toen ik aankwam was er ook niets te zien op de echo.
bij 8 weken was er een mooi kloppend hartje te zien!

Mijn verhaal is natuurlijk wel een uitzondering omdat het om een tweeling ging.
Maar het is dus wel een bevestiging dat het mogelijk is dat er een vruchtje niet gezien word op de echo.
Succes met afwachten. Blijf voor jezelf zorgen?

Terug
Bovenaan