Egoïst?

Hoi allemaal.

Ik wil eventjes mijn hart luchten. Wij zijn bijna 2,5 jaar bezig om een kleine te krijgen. Nu kwam mijn vriend vanmiddag thuis met het verhaal dat de vrouw van zijn collega 2 maanden zwanger is (collega zegt dan ook nog zo leuk... zal ik je vrouwtje maar zwanger prikken?) Ik vind het heel erg leuk voor die mensen, maar toch voel ik me er rottig onder. Herkennen jullie dit ook?

Groetjes van Sandra B

Natuurlijk ben je niet egoistisch! Wat een rare uitspraak ook van die collega zeg: zal ik je vrouwtje maar zwanger prikken? Slaat ook nergens op! Trek het je niet teveel aan hoor! Ik wens jullie heel veel geluk toe! Groetjes, T.

hoi hoi
frustrerend he?
als iedereen om je heen maar zwanger wordt
wij zijn nou anderhalf jaar bezig en om ons heen wordt oook iedereen maar zwanger. zucht........
en ik werk nog op een kinderdagverblijf ook
maar wel een flauwe opmerking inderdaad.
ze weten niet hoe iemand zich voelt in zo'n situatie. erg gemeen die opmerking
succes ermee! en hopelijk lukt het jullie ook snel..
liefs sandra

Je zou zo'n collega toch.... Wat belachelijk. Wij hebben ook een stel vrienden (nou ja, kennissen is misschien een beter woord) die op oudejaarsavond zeiden: Goh we hadden gedacht dat je nu zou vertellen dat je zwanger was. Toen we op nieuwjaarsdag weggingen zeiden ze: Nou 12 april dan horen we het wel. Ik heel onnozel: Wat? Nou, dat je zwanger bent.
We hadden toen al wel plannen gemaakt, maar voor hetzelfde geld waren we ook al een hele tijd bezig. Zodra ik zwanger ben (ik hoop dat het lukt) ga ik ze ook nog wel even onder de neus wrijven, dat dat soort opmerkingen niet prettig zijn. En helemaal dat "vrouwtje", yek! De volgende keer dat je hem ziet moet je maar een flink glas rode wijn in z'n kruis gooien ;-)
Sterkte, liefs Kiki

Hoi Sandra,
Wat een enorm stomme opmerking van hem,
hij moest eens weten wat hij daar mee aanricht.Gelukkig is dit forum er dan nog om even te babbelen met mensen in het zelfde schuitje.
Als je het op kunt brengen zou ik het hem nog wel even vertellen dat het zeer verkeerd kan overkomen en dat dit soort opmerkingen niet als grappig worden opgevangen.
Sterkte,
groeten Karin1

Hoi sandra

Laat die idioten lekker volgende zeg je gewoon tegem hem ach weet je zeker dat jij het heb geprikt en niet de melkboer, ik ben het eens met Karin dat soort dingen zeg je niet maarja we kunnen hooguit zeggen dat het weer een mannen uitspraak was;)
Ik duim voor je meis onwijs veel groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan