eh ben ik zwanger ?

A

Anoniem

Guest
¤
Hallo dames,

Vertelde v/d wk dat ik z'n rugpijn heb en dit meestal voor mijn nod, maar nu was ik dus 1 wk over tijd en doe voor de zekerheid een test met mijn schatje en wat ziet mijn vriendje een vette dikke streep meteen duidelijk ZWANGER eh sorry maar ik kan het niet geloven heb nog steeds erge rugpijn ik ben  helemaal van de kaart dat we na 10 rondes nu ja kunnen zeggen snik ben wel erg emotioneel wilde zo graag dat mijn moeder het nog mee zou maken gaat dat nu gebeuren? Weet niet of ik blij moet zijn of nog even wachten met juichen  klinkt  zeker wel stom ben gewoon even bang dat het mis gaat weet niet waarom. Maar ja als je voor de eerste gaat weet je niet wat je te wachten staat. Wilde even mijn verhaal kwijt op dit forum

Iedereen heel veel geluk en hier zijn wat glitters

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Liefs Marjolein  

Nou Marjolein32, dit is wel heel toevallig, want ik heb net bijna hetzelfde verhaal op het forum gezet!!!! Ik geloof het ook niet, alleen mijn vriend is er vandaag niet om het te delen! Kan het zo zijn dat de test positief is en dat je niet zwanger bent? Ik heb het nog nooit eerder gehoord, vandaar mijn vraag. Als het wel zo is, dan zijn we zwanger. Ik hop voor jou en natuurlijk voor mij dat het zo is!!!!!

Chris1174

Geweldig nieuws meiden!

Denk dat jullie best wel heel blij mogen zijn!! Maar ik begrijp zeker dat het moeilijk te bevatten is!

Geniet er vandaag lekker van!!
X Begin

Wat een supermooie dag meiden!!! En ook nog mooi weer! Kunnen we met z'n allen nog net naar het novemberforum toch?

groetjes,

Danielle

Hoe kan dat missmama?
Heb je daarna misschien een miskraam gehad zonder dat je het weet?

hoi meid gefeliciteerd geniet er van

groetjes iris 32j 11de 2de

Terug
Bovenaan