EHBKO

A

Anoniem

Guest
Ik ga in september een cursus Eerste Hulp Bij Kinderongevallen doen. De cursus wordt hier aangeboden door ZuidZorg een thuiszorg organisatie. Het is 4 x 2.5 uur. En de kosten zijn 80 euro. Maar nu het mooie, ik krijg hem volledig vergoed door mijn zorgverzekering. Het enige dat het me nu kost is wat tijd en dan weet ik voortaan beter wat ik moet doen als er iets zou zijn met Marissa. Misschien ook een tip voor andere moeders?

groetjes Linda

Hey Lin,

wat goed dat je dit gaat doen!! Lijkt me ook superhandig hoor. En wat goed van je zorgverzekering! Zou ik ook zeker doen, als het vergoedt werd... Ken ik altijd navragen tuurlijk.

Liefs Debby.

Hoi Debby,

ik zou het zeker even navragen, je krijgt altijd een gedeelte vergoed. Het bedrag is afhankelijk van joe je verzeker bent. Het lijkt mij zo fijn om beter te weten wat ik moet als Marissa valt of dergelijke. Ik heb het via het CB gezien dus misschien dat je daar even heen kunt bellen.

groetjes Linda

Hoi Linda,

ik heb me ook voor deze cursus ingeschreven!
Krijg overigens maar een deel vergoed, maar dat maakt me niet zoveel uit. Het lijkt me gewoon super handig om beter te weten wat te moeten doen in geval van nood. En dat mijn verzekering een deel betaalt is puur extra, een mooie meevaller zeg maar :)

Terug
Bovenaan