ehhh

Blijf maar overgeven, borsten blijven pijnlijk..zeurderig gevoel in buik..gisteren heel klein beetje bruin slijm,en mijn temp is gestegen, normaal 36,6 nu naar 37,1..Nod op zijn vroegst de 30 e..Ik vind t zo spannend worden!Kan me moeilijk ergens anders op richten..
Allemaal heel veel suc6!
 
Kan me voorstellen dat 't wel erg spannend is!! Erg he, dat afwachten... Als je het echt niet meer kunt houden kun je al een test doen; dat kan nl. al 10 dagen na je eisprong! alhoewel de meeste testen juist zeggen vanaf je NOD... Dan moet je toch wachten tot woensdag... veel geduld en suc6 toegewenst!!!
 
Hoi Simoon,

Ik heb het net weer achter de rug...pffff ook alleen maar daar aan denken en dan ook niet ongi worden. Om gek van te worden. Helaas wel ongi geworden. Nog even doorzetten en heel veel sterkte deze dagen. Ik hoop dat het positief is.
 
Ik hoop zo voor je dat het raak is en dat het de komende 8 maanden ook blijft!
succes! ik hoop echt dat jij meer geluk hebt dan ik de vorige keer(was ik ook zo ziek)gr. petra
 
Thanx dames, stiekum hoop ik nu al op een antwoord..en ja ik ben best ziek nu, andere maanden had ik ook wel s klachtjes maar nu..pff vooral 's avonds hang k veel boven de wc..en moe..enfin..nog effe afwachten!(niet eerder dan woensdag wil ik testen)
Ik hoop vor jullie natuurlijk ook niets anders dan goeds!(wel fijn zo'n forum!)
 
Terug
Bovenaan