ehm nieuw hier

Hallo Dames,

Ik ben ook een december mama geworden. mijn tweeling mannen zijn met 32 weken geboren op 20 december. Niet geheel onverwacht dat ze zo vroeg kwamen, maar het is nu even een pittige tijd: je bent moeder, maar je kinderen liggen nog in een couveuse in het ziekenhuis. Maar ze doen het geweldig en groeien goed! ik ben nog altijd herstellende van de keizersnee. Maar geweldig om moeder te zijn.

gr Mevanne

Hoi Mevanne!

Van harte gefeliciteerd met je twee zoons!
Bijzonder zeg een tweeling!
Lijkt me heel moeilijk dat jij thuis moet zitten en je zoons in het zkh liggen.
Heb je al een idee wanneer ze naar huis mogen?
Hoop dat jij spoedig hersteld.

Welkom bij de december mama's
Liefs Danielle

P.s. Ben wel erg benieuwd hoe je zoons heten:)

Welkom bij de december mama's (al ben ik zelf eigenlijk een november mama maar goed, ik was 8 december uitgerekend dus vandaar :))

Van harte gefeliciteerd met je zoons, wat leuk een tweeling!
Inderdaad een pittige tijd, dat is het toch al maar met 2 en ook nog in de couveuse is helemaal pittig!
Wel heel fijn dat ze het goed doen en goed groeien.

Geniet er lekker van en ik hoop dat ze snel naar huis mogen en dat je goed hersteld!

Groetjes Kim

PS. Ik ben ook erg benieuwd naar de namen :)

Hoi,

Gefeliciteerd met je zoons, leuk idd een tweeling en ffijn dat ze zo goed groeien!
Wel pittig dat ze nog in het ziekenhuis moeten blijven, geniet er lekker van. Doe rustig aan!

Gefeliciteerd :)

De ziekenhuistijd gaat sneller voorbij dan je denkt hoor, ook al lijkt het nu nog niet zo. Zo te zien groeien ze heel hard en dat is natuurlijk altijd een goed teken.
Mijn kleine is geboren met 32w5d en heeft 3w2d in het ziekenhuis gelegen op de couveuseafdeling. Inmiddels is hij morgen alweer 8 weken en is zijn leeftijdsgenootjes al bijna aan het inhalen ;-)

Veel succes en geniet maar van je kleine wondertjes!

Liefs, Marieke (november mama)

Hoi Mevanne,

Breek hier even in om je te feliciteren. Kan me jouw verhaal van vorig jaar bij de juni-mama's nog zo goed herinneren en vind het geweldig om te lezen dat je nu 2 gezonde mannetjes hebt gekregen.

Pittig, dat ze nu nog in het ziekenhuis liggen, maar geniet er toch volop van. Over een paar weekjes heb je ze lekker thuis.

X

Terug
Bovenaan