ehm..nog 1 spannende dag

Hallo lieve meiden,
Begin het wel spannnend te vinden.
ma 21uur,di 9,13 en 21u en nu net heel minimaal bruin bloed met iets slijm. Al even via mobiel zittten zoeken.zou geen kwaad kunnen.morgen dus echt testen.wilde eigenlijk gisteren al,maar mijn man hield mij tegen.
hoe gaat het bij jou brenie?
liefs,

Heey Heleen...

Hier gaat het ...tja hoe moet ik het zeggen...behoorlijk klote zeg maar... Het begon maandag ochtend met hele kleine druppeltjes bloed heel licht rood...en dan stopten het weer...en de dag daarna werd het licht bruin... Ook echt supper weinig... Gisteren ietsie meer bruine afscheiding en dan was het weer weg... Tot vanochtend...en toen vloeide het heel kort eigenlijk... En nu is het weer bijna niks... Ik weet het allemaal niet meer en word hier kortom gek van.... Ben ik nou gewoon echt niet zwanger...naar al die pijn en moeite... :( normaal ben ik ook niet echt lang ongesteld... Maar dan vloeit het wel wat langer...en heb ik ook niet dat ik zo lang... Hele kleine beetjes hebt..kwa afscheiding... Normaal is het afscheiding... En Paar uur later barst het dan los...of een half uur daarna... Ik had wel gisteren het zh gebelt en ze zei dat ik zoiezo morge moet komen om bloed te laten prikken... Dus we zien het morge wel allemaal... Hoe kut en vervelend dit ook is...

Ook spannend voor jou meid... Ik hoop zooo voor jullie dat het gelukt is...

Xxxx liefs brenie

En morge horen jullie hoe het gegaan is...

Fingers crosstt!!!!

Hum... wat een verhaal Brenie.
Succes morgen!
Wel fijn dat het ZH een bloedtest doet.

Bij mij is het vanmiddag doorgebroken. Ben benieuwd hoe langhet duurt. Vrijdagochtend een inwendige echo of er geen cycte zit. Zo niet, dan kan ik vrijdagavond weer beginnen met het spuiten van Puregon.

Ik baal nu verschrikkelijk dat ik gisteren niet heb getest. Dan hadden we misschien wel kunnen zien of er een eisprong of toch klein iets heeft gegroeid. Dan weten we ook of de Pregnyl zijn werk hefet gedaan.
Aan de andere kant ben ik ook heel erg tevreden. Want ja... de puregon heeft wel zijn werk gedaan! :D Toch eindelijk een methode die werkt.

Maar zo'n echo op dag 3, is toch ' vies' ?? Nu is het ook nog bij de mannelijke gyn... arme hij. (ook al heeft hij het vast vaker gezien)

Ik hoop zo dat het bij jouw raak is Brenie.

liefs, heleen

Brenie, dat is slecht nieuws. Hopelijk morgen toch goed bericht, het is je zo gegund meis.
Cu2heleen, als je IUI met hormomen doet, heb je altijd op de derde dag een echo. Helemaal niet fijn, maar ze zijn het dus wel gewend.
Jij ook balen joh, hopelijk de volgende ronde raak.

Sterkte meiden.
Wenser

Het is geen IUI. In onze voorlichtingfolder staat 'ovulatie-inductie met behulp van gonadotrofines'. Mijn man en ik kunnen zelf klussen.

@wenser, tuurlijk zijn ze het gewend. Maar voor mijzelf.... vind ik het toch een raar/vies idee. Mijn man zei al 'de gyn heeft er zelf voor gekozen, hij had ook stratenmaker kunnen worden'.
Hopende inderdaad de volgende ronde raak.

Hoe is het met jou Brenie?

Heb het vandaag zo onwijs koud. Maar goed, dat hoort er nu denk ik gewoon maar bij.

liefs,

Terug
Bovenaan