ehm...schaam me een beetje, maar:

ik heb weer een prijs gewonnen...  Een klik en win actie van de Etos, kan het me werkelijk niet meer herinneren. Er werd net een doosje bezorgd met 4 pyjamapapjes, 4 kuipjes fruit en 4 zakjes knijpfruit. Altijd leuk!
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? De duvel schijt altijd op de grote hoop of zoiets? Nooit wat gewonnen, ja vroeger als kind een doos kleurpotloden met een ballonnenwedstrijd, tot ik door de komst van Lydia met van alles ging meedoen: groot pakket voeding van Nutricia, Little People van Nutricia, kleurwedstrijd EN schoenkleurwedstrijd Super de boer, laatst dat activityding voor in de auto en nu dit weer.
Hans vroeg al of ik ook ergens een nieuwe scriptie kon winnen
maar het is nog niet zo erg als een vriendin van nmij:L die won vorig jaar met Nestle een nieuwe auto en heeft niet eens een rijbewijs...Dus het kan altijd erger...
Groetjes, Rianne en Lydia

heee hoor es even, als je even niet zoveel geluk hebt met je kindje en je scriptie, dan wel in het spel toch?!!!! geniet ervan!!

moest wel lachen om die auto van je vriendin, heeft ze m verkocht of haar rijbewijs gehaald?

liefs Jenneke

Ze heeft in overleg met Nestle de waarde in geld gekregen, en is er nu over aan het nadenken (is inmiddels al een jaar geleden) om toch maar eens te gaan lessen. het was een Opel Zafira, dus daar kun je aardig wat lessen van nemen geloof ik...
En wat betreft minder geluk met Lydia: het ging redelijk, wel hele weekend hoge koorts maar er niet vervelend van. Maar vannacht er weer 6x uit geweest, en net 2 uur met haar gezeten omdat ze niets dan gillen deed. Met een paramol op is ze op schoot snikkend in slaap gevallen. Zal morgenochtend haar oren wel eens laten controleren. Echt fijn dat gekrijs als je zelf barstende koppijn hebt na een slapeloze nacht.
Ga er ook nog maar een gewone slaapzak bij kopen, want in de grote maat Combisleeper wil ze niet lekker slapen, vraag me niet waarom, maar het is wel zo. Dus nog iemand behoefte aan een lichtroze en lichtblauwe Combisleeper 1-4 jaar? Anders gaan ze Marktplaats op...
Groetjes, Rianne en Lydia (die eindelijk STIL is)

zozo wat een geluksvogels zeg!! Gefeliciteerd
Super leuk toch

wat vraag je voor de combisleeper?? alleen roze is niet echt delano's kleur;)
Delano trapt altijd de dekens van hem af en is erg wild ben altijd bang dat hij er onder verdwijnt.

Liefs Kim

Het is inderdaad oneerlijk!! Win nooit wat! Toen ik 8 werd voor het laatst met een foto-wedstrijd een bowling-partijtje. Da's vet lang geleden!
Maar het is je gegund hoor! Als ik het toch niet krijg,,, dan jij maar!
Liefs Nelleke

Nee, jammer genoeg is de keuze in kleur erg beperkt, de witte vond ik niet mooi, te ziekenhuisachtig, dus vandaar maar roze en blauw. Lydia hebben we toen ze 4 maanden oud was op de kop onder de dekens gevonden, dus die ging toen  onmiddelijk in de Combisleeper, wat dat betreft zijn ze ideaal, maar ze ligt er nu gewoon niet lekker in, ze krijgt het niet voor elkaar om op haar buik te draaien en ze is maar heel tengertjes (zit al een half jaar rond de 10 kilo) dus ze verzuipt er ene beetje in en dat vindt mevrouwtje tuttebel dus niet lekker...
De nieuwprijs is 92,50 per stuk, en ze worden sinds november beurtelings gedragen, dus de helft wil ik er toch wel minimaal voor krijgen eigenlijk.
Laat maar horen wat je wilt.
Groetjes, Rianne en Lydia (die inmiddels weer overstuur was maar nu weer eventjes stil is...)

tipje: voor een paar euro koop je een kleur-tablet voor in je wasmachine...Roze wordt zo in een handomdraai rood/donker blauw/zwart.. wat jij wil!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan