ei??? DRINGEND advies nodig!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Nou denk je eindelijk je lichaam te kennen en denk ik een cyclus te hebben van 35 dagen. Niks mis mee duurt alleen wat langer. Las ik op het forum een tip over ovulatie testen dus dacht waarom niet weten we het in elk geval zeker of het een beetje klopt qua cyclus enzo. Testen netjes binnen na twee dagen en moeten nog even wachtten met testen pas vrijdag.
Hoorde ik gisteren op mijn werk van een mama die toevallig verloskundige is
( en helemaal maf van mijn vragen word) dat je ondanks een cyclus van 35 je eisprong wel eerder kan plaats vinden dan. Nou hoe raak je in de war dus ik dacht ach ik voel mijn ei dus.....
Zit ik net in de auto op weg naar huis te denken om deze vraag aan jullie voor te leggen op het forum. Eenmaal thuis ik naar het wc voor een plasje en wat denk je?????

Ja hoor!!! slijm (sorry) en ik had idd beetje buikpijn vandaag maar nog niet specifiek aaan 1 kant. Mijn ei is dus pas de 29ste grrrrrr wat moet ik hier nu mee?????
Drink me suf en ga zo als ik weer moet gelijk testen.
Iemand ervaring met eerdere ei dan cyclus duurt?????
Gelukkig eergisteren nog geklust en als manlief zo thuis komt .....haha hij weet nog van niks word straks gelijk besprongen.

Zal het laten weten als ovutest positief was

Groetjes en liefs lili

Hoi
Ik begrijp je vraag niet zo goed, maar als ik het goed begrijp komt je ei op dag 29 en wordt je ongesteld op dag 35, dat is maar 6 dagen lijkt mij  wat kort omm goed te kunnen nestelen (meestal is het 6 tot 10 dagen)

Misschien temperaturen om zeker te weten wanneer je ei is. Op www.vruchtbaarheid.org is best veel te vinden.

Hee

Ik kan je helaas echt niet verder helpen,
maar wil je gewoon even een knuffel brengen!!

Dus komt ie:

Liefs Annet

Hallo,
Als je een langere cyclus hebt is de eisprong ook uitgesteld.Om je eisprong te berekenen kun je kijken op www.clearplan.nl
Dit is een tip voor jou.Om een ovaluatie test te doen is het beter dat je 4 uur van te voren niet drinkt.Dit staat in de bijsluiter.Het beste is s'morgensvroeg net als met een zwangerschapstest.Volgens mijn bijsluiter zit jou eisprong rond dag 18.

Groetjes Karin

Hey hoi,

Volgens mij bedoelde je dus dat je je ei de 29e van November eigenlijk hoort te krijgen of niet??

Maareh ik heb ook weleens gehoord dat sperma ook veel op vruchtbaar slijm lijkt en zelfs na 2 dagen er nog uit kan lopen.

En als je zelf opgewonden bent produceer je ook slijm.

nou je hebt in ieder geval goed gesext mocht het je eisprong zijn

succes,

liefs Bri

Hallo!!!

Voor diegene voor wie ik wat onduidelijk was. Ik zou mijn ei de 29ste november moeten krijgen maar had hem volgens mij gisteren. Buikpijm slijm en positieve ovutest volgens mij. Eergistren ook gedaan vager streepje te zien gisteren gelijk en vandaag ook vager dus??????
De buikpijn hield deze maandwel sneller op dan de vorige maand.
Dus ik ga er vanuit mijn ei al te hebben gehad voor deze maand maar blijf maar netjes klussen voor de zekerheid.
Slijm is tevens ook weer foetsie en dit was geen sperma haha geloof me!!!
Bedankt voor jullie advies en berichtjes!!!
Laten we het hopen dat we deze maand geluk hebben.Succes allemaal!!!

Groetjes lili

Terug
Bovenaan