Ei ei ik ben zo blij :-)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het is toch nog goed gekomen met de ovulatietesten deze ronde :)

Zaterdag en zondag net zo donker als de controlestreep, maandag donkerder had die dag ook wat krampjes en dinsdag en woensdag weer net zo donker en gisteren en vandaag bijna geen streep te zien!

Dat betekent dat mijn cyclus weer normaal is en ik zo ie zo geen clomid hoeft te gaan gebruiken!!!

Wie weet vanaf wanneer ik nu 14 dagen moet gaan tellen? Vanaf de dag met de donkerste streep of 1 a 2 dagen later want dan is je eisprong toch pas.

Ik ben heeel benieuwd wat mijn cyclus deze maand gaat brengen. Heeft het waarschijnlijk toch geholpen dat ik minder werk en relaxter ben.

Fijn weekend iedereen!

Ik heb altijd begrepen dat de eisprong is voor dat je een positieve test hebt omdat het even duurd voor dat de waardes in je urine zit

In principe krijg je 24 tot 48 uur later je eisprong. Vanaf de eisprong gaan de 14 dagen in. Maar het blijven de gegevens van de gemiddelde vrouw he. En die zijn er niet.

Met temperaturen is het juist als je Temp omhoog gaat, dat je eisprong net is geweest. Dan moet je gelijk aan het klussen. Mijn duimen gaan draaien voor je!

Dan neem ik gewoon 2 dagen extra dan is het zeker weten niet te vroeg :)

Zal het dan deze ronde lukken?????

Fijn weekend meiden!

Wat goed! Het zou super zijn als je de clomid niet nodig hebt!

Je ei komt idd pas na de positieve gest, dus voor de zekerheid zou ik de laatste positieve test als ovulatiedag beschouwen. Wat je zelf ook al zegt, dan ben je zeker niet te vroeg met testen!

Wat ben ik blij voor jou, zeg!

Liefs Daisy

Thanks Daycey! Zoals het er nu naar uitziet is mijn cyclus eindelijk weer net zoals voor mijn mk...... We wachten "rustig" af ;-)

Hoe gaat het met jou? Mooi buikje zag ik op fb!

Goed zo meis, hopelijk is dit een goed ei en kun je over 14 dagen een goed bericht posten!
Liefs
Wenser

Terug
Bovenaan