Ei Ei wat ben ik blij!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb eindelijk sinds 10 maanden een eisprong!
Weliswaar met 100 g clomid twee prachtige rijpende eitjes!
Ik heb sinds vannochtend veel waterige doorzichtige afscheiding en buikpijn net of moet ik ongesteld worden komt iemand dat bekend voor?...
Ik zit dit weekend in de nachtdienst maar we gaan natuurlijk goed klussen en dan hopen dat het nou eindelijk lukt!
Iedereen verder een prettig weekend!...

Liefs jennifer

Klinkt alsof je ei op het punt staat te gaan springen! Jeeeee!!!

Succes en klus met plezier deze dagen!

Liefs Daisy

Krijg je geen pregnyl dan om de eisprong op te wekken? Dan weet je nog niet wanneer je precies moet klussen. Was dit de eerste FM en hoe groot waren ze? Sorry voor alle vragen hoor. Beetje nieuwsgierig. Geniet van het klussen zover dat je er tijd voor hebt. Fijn in ieder geval dat de 100mg wel aanslaat!

Ja heb een fm gehad die was gister 1,89 mm en het moet 2,0 mm zijn om te springen en het groeit 0,2 per dag zei mijn gyn... Nee heb alleen clomid gehad en de gyn zei dat de 2 follikels er prachtig uitzagen en het baarmoeder slijmvlies ook dus positiever kon het niet... Maar wat doet die pregnyl dan precies?
Ik ben benieuwd heb een goed gevoel voor deze ronde..
Heb alleen geen idee hoelang we door moeten gaan met klussen ik denk zelf dat ik vandaag mijn eisprong had ...
Ik vraag me alleen af hoelang duurt de innesteling?

Hopelijk groeien ze goed!

Ik had ook 2 groeiende eitjes,, en na een aantal dagen kwam ik voor me 2e fm,, en ze waren weg :( dus zet niet al je zinnen erop. Maar hopelijk blijven ze lekker zitten en doorgroeie!!

Succes

Ze kunnen namelijk doorgroeien tot geloof ik wel 2,5. Maar kunnen ook springen met 1,8. Daarom schrijven ze bij ons in het ziekenhuis pregnyl voor. Die zorgt er voor dat na 36 uur na de injectie een eisprong plaats vindt. Weet je zeker dat je dan echt moet klussen. Dus in jouw geval zou ik zeker even door klussen. Veel succes.

Terug
Bovenaan