ei en temp

A

Anoniem

Guest
hoihoi,
ik heb afgelopen vrijdag tot en met maandag ovu testen gebruikt. vrijdag een heel licht streepje zaterdag iets duidelijker en zondag zowel smorgens als savonds een duidelijke streep, maandag was het weer een heel licht streepje (sensitest) dus ik nam aan dat ik mijn ei heb gehad. maar mijn temp is tot nu toe maar een heel klein beetje hoger (0.2 graden) normaal gaat je temp. minimaal 0.3 graden omhoog na je eisprong.
tot nu toe (afgelopen 4 maanden) altijd halverwege de maand duidelijk een temp. verhoging van 0,3 tot 0.5 graden. snap er weer eens niets van.
zit nu 4 dagen na de positieve ovu test.dan maar weer gewoon afwachten tot het eind van de maand kijken wat er dan gebeurt. pff kon ik er maar niet zo veel mee bezig zijn hihi dat zou toch een hoop schelen.

Ik gebruik de thermometer niet. Ik vind dat zo verschillend! De ene dag is het weer iets hoger, de dag erna iets lager. Ik zou er compleet gek van worden denk ik hihi! Ik ben nu net begonnen met de ovutesten van sensitest en hou het hier ook bij.
Lastig hé om er niet zoveel mee bezig te zijn!! Nu gaat het wel (ben nog ongi), maar als mn nod dichterbij komt gaat het toch weer kriebelen hoor!

Succes en hopen dat het raak is!!
Liefs ciomama

Hoihoi!

Ik heb ook 2 cycli getempt, maar het kan zijn dat je temp wat langzamer omhoog gaat en of wat minder. Mjin gyn zei ook van als je temp maar stijgt, dan maakt het niet zo veel uit hoeveel. Het gaat om de stijging en kan ook per cyclus erg verschillen hoeveel je stijgt. (Heb er zelf geen 'studie' naar gedaan, dus praat mijn gyn maar na nu...)

Het tempen zelf heb ik niet als prettig ervaren. Elke dag verschilt je temp iets en je moet echt goed naar het gemiddelde blijven kijken. hoewel ik een 'perfecte' curve had, vond ik het toch niet prettig.
Sinds het van de gyn niet meer hoefde, ben ik er ook direct mee gestopt.

Let er voor jezelf op dat je niet teveel met zwanger worden bezig bent! Als je met veel maniertjes bezig bent, kun je de druk voor jezelf (ongemerkt) hoog op laten lopen. Dit heeft dan weer het uitblijven van een zwangerschap tot gevolg!

Succes ermee, hoop dat je snel een andere test kunt gebruiken met een mooi kindje als resultaat!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan