ei gefen aan een baby van 6 maanden graag tips gevraagd?

hallo allemaal mijn baby van 6 maanden mag ei eten maar hoe zal ik het doen de cb heeft gezegd ze mag ei maar op welke tijdstip of wanneer niet gezegd hoe zal ik het doen de ei kokend gefen of in de groente prakken   bv brokoli koken en ei koken aardappel en wortel en daarna in de robot mixen tot dat het net als pap wordt en daarna aan de baby gefen
graag tips is veel ei eten goed hoevaak zal ik gefen?
liefs adama

Hoi Masha,

Loek krijgt bij de gastouder af en toe een stukje ei. Hun geven dat als zij aan het ontbijten zijn. Dan heeft Loek de eerste fles op.

Ik zal eerst beginnen met een klein stukje te geven.

Groetjes,

Chantal

Hallo chantal,

Sorry hoor maar dit bericht is door Adama geschreven en niet door mij (mascha),

En adama ik heb geen idee meid ik geef tarik nog geen ei,
hoe is het verder met je?

groetjes mascha

Hoi Adama

Hier in griekenland wordt sterk geadviseerd om ei te geven vanaf 8mnd om de dag voor of na fruit s ochtends. Gekookt (eerst met afwaszeep wassen) en alleen het gele geven om de dag tot 1 jaar.

groetjes,Priscilla

mascha verder gaat met mij geluikkig goed de zwangerschap hgormonen en bevalling allemaal achter de rug nu geniet ik van me baby echt 100 procent ikhad in het begin heel moeijlijk maar nu gaat alles goed
ik geef ei de cb zei je mag ei gefen en ik woude weten hoe jullie het doen en vlees hoe doen jullie het vlees vis kip of andere vleesen?

ik heb nog geen ei gegeven, maar vlees pureer ik na bereiding gewoon mee met de rest van het hapje (staafmixer).
* gehakt -> eerst rulbakken, daarna bij het hapje en pureren
* kip -> aanbraden in beetje (olijf)olie of meekoken met de groenten/aardappels, daarna bij het hapje en pureren

Ik heb nog geen vis of andere vleessoorten gebruikt.

Als je kindje al wat grover voedsel aankan (met stukjes) kun je het ei of vlees/vis ook fijnsnijden of prakken.

Terug
Bovenaan