Ei gespot en geopereerd...

hey meiden..
ik had zaterdag mijn ei..
we waren met familie op vakantie naar de ardenne.. met zijn ouders en broertje met vriendin haha.. wat lachen zeg..savonds onder een potje kaarten kreeg ik ineens van die ongesteldspijn. en had ergens gelezen dat dat je ei kan zijn..
ik had natuurlijk ov u testen bij mij hihi.. dus ik naar de wc ff snel een testje gedaan.. en ja hoor.. 2 dikke strepen.. wist niet dat ik zo blij kon zijn met zown ovu test die positief is hihi.
wij druk aan de klus.. gelukkig iedere dag al haha je bent immers op vakantie..haha
nu maar hopen dat er een innesteling komt..

maar ja nu ben ik gister.. maandag geopereerd aan mijn teen, mijn nagel is onder algehele verdoving verwijderd..narcose dus.. en nu is dat wel slecht voor het ongeboren kind.. dus was blij dat het direct maandag al was dat ik werd geholpen.. dan zit er nog niks vast aan mij en leverd het dus geen gevaar op..

nu maar afwachten tot mijn NOD...
best spannend.. hoop dat het nu toch echt een keer raak is..

WORD ZO MOE VAN DAT WACHTEN!!!!!!.

ja ik vind het wachten ook heel vervelend. helemaal als je lichaam al die (valse) symptonen afgeeft
ik denk dat de narcose nu nog geen kwaad kon, er heeft nog geen innesteling plaats gevonden, maar als je twijfelt zou ik gewoon even de ha bellen en navragen aan geven dat jullie bezig zijn en dat je geopereerd bent vlak na je ei dan weet je het zeker
succes met wachten ik wacht met je mee had ook mijn ei dit weekend

spannend las... dan kunnen we samen wachten op onze NOD... hopen dat deze uitblijft.. voor beide..
zal wel eens tijd worden vind je niet..

en alsof het niet slimmer kan heb ik nu ook nog blaasontsteking gekregen..

echt een super week dus.. ggrr...

Terug
Bovenaan