Ei gespot, ovu-test vanmorgen knalpositief!

A

Anoniem

Guest
Veel later eigenlijk, want had steed een keurige 28-dagen cyclus en zou dus maandag mijn ei moeten hebben. Maar geen dunne afscheiding en toch maar weer met ovu testen aan de slag(had me eigenlijk voorgenomen om het niet te doen) Gister leek hij al dezelfde kleur maar vanmorgen stond de testlijn er nog eerder en donkerder dan de controle-lijn. Nu hebben we di-avond geklust en het plan is vanavond weer. Hopelijk ben ik dan niet te laat. Wat denken jullie?

nee toen ik 2 dagen een positive ovutest had hebben we het deide dagen gedaan.
en nu ben ik zwanger.
succes en ga maar gauw aan de slag:)

liefs shirley

Hey!

Je ei komt pas 24 tot 36 uur ná de positieve ovulatietest. Als je dinsdag hebt geklust en vanavond weer, kun je je ei niet missen!

Veel plezier vanavond! ;-)

Heey meid,

Ik had gisteren mijn ei, wat leuk!! Ook wij hebben di-avond geklust en gaan vanavond weer. Evt ook zaterdag nog dan weten we zeker dat we mn eitje niet mislopen. Bij mij klopt het wel precies wnt ik heb mn nod de 26e dus over 2 weken. Pffff zie nu al tegen die wachtweken op!! Hopelijk testen we allebei over 2 weekjes positief!!!

Liefs ciomama

He Ciomama, dat zou zeker leuk zijn. Vraagje: Nou was die ovu-test vandaag(niet met ochtendurine) weer positief, maar mijn afscheiding is weer dik cremig (sorry..) en voor mij is dat altijd een teken dat mijn ei geweest is. Pfff...snap er niks meer van. Enne...manlief was gisteravond moe, moe, moe, dus had geen zin en ging gelijk slapen. Lag ik daar...helaas. Hopelijk is mijn ei toch gister ofzo geweest en hebben de zaadjes van dinsdag zich goed gehouden. Groetjes, en succes met wachten.

lastig he die timing
en dan moet je nu ook nog 2 weken wachten voordat je meer weet. ik weet wel dat je nod 12 tot 16 dagen na je ei is dus niet standaard 14 dagen. dus dan zou je cyclus nog wel kunnen kloppen. ik heb gemerkt dat mijn nod 15 dagen na mijn ei is.
wat je wel zou kunnen doen is je temp even nemen. de meeste vrouwen hebben een temp van 37.0 of hoger als hun ei is geweest zit je daar nog onder moet ie waarschijnlijk nog komen. (helaas is dit niet helemaal zeker aangezien ik niet weet wat jou basistemp. is
succes met wachten, zou zeggen kom gezellig naast me zitten, ik zit ook op het bankje

Ik hoop dat je mooi op tijd was! duim de komende 14 dagen weer voor je!
Liefs Lisette

He lisette, wat leuk weer wat van je te horen. Hoe gaat het?

Terug
Bovenaan