ei groeit maar langzaam...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben vanmorgen weer naar de gyn geweest voor mn 3e fm van deze ronde. Ik zit inmiddels op dag 15 en er was nu 1 eitje te zien van 12 mm. Ik heb een cyclus van 28 dagen, dus als hij maandag nog niet veel gegroeid is, krijg ik tabletten om mn cyclus te verlengen, omdat er anders te weinig tijd zit tussen de eisprong en de dag dat ik weer ongi wordt...
Dus maandag voor de 4e keer weer terug!
Ik vind het best vreemd gaan, maar goed, het wordt allemaal goed in de gaten gehouden nu.

Liefs Janu

Hoi Janu,

Fijn weer wat van je te lezen, ik had een paar dagen terug een berichtje voor je geschreven. Was dus erg benieuwd hoe het met je gaat. Maar goed dat schiet dus nog niet erg op begrijp ik wel. Vervelend zeg, je wilt toch graag vooruitgang zien. Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Gebruik je ook hormonene erbij ?
Ik ben zelf donderdag geweest en toen was er een te zien van 11. Dat was dag 10. Bij mij is het zo dat ik nu thuis met LH testen moet testen en als het LH hoog is en de test dus positief dan moet ik bellen om de IUI te plannen. Ik lees hier echt niemand die op deze manier te werk gaat. Maar ik heb dan ook IUI in mijn eigen cyclus, dus daar heeft het misschien mee te maken. Nou ja ik hoop dat ik dit weekend reslultaat heb en ma of di de IUI krijg.
Nou ik hoop voor jou dat je maandag ook positief nieuws krijgt en snel voor je IUI kan. Ik zal voor je duimen hoor.

Groetjes Cindy

Hoi Janu,

Hoe was de FM? Ik hoop voor je dat er een beetje actie in zit en dat ze lekker aan het groeien zijn. En zo niet, dan gooien we er toch weer een pilletje tegenaan!?!

Lfs, Kip.

hoi Cindy en Kip (n andere meiden die dit lezen),

nou, vandaag dus dag 17 bij een cyclus van 28 dagen en mn ei was nog maar 15 mm!
Daar klopt dus niet echt veel van. Woensdag moet ik weer terugkomen(5e keer! pff).
Ik zal na mn eisprong en dus na de IUI tabletjes krijgen om de 2e helft van mn cyclus te verlengen. Ben benieuwd..

Liefs Janu

Oja, Cindy ik las ergens dat jij ook een zoon van 3 hebt, ik ook! Van hem ben ik wel  op de 'normale manier'  zwanger geworden..

He hoi meid,

Goh wat toevallig zeg dat jij ook een zoon van 3 hebt. Hoe heet hij als ik vragen mag ? Mijn zoontje heet wesley. Hij is wel door IUI ontstaan. Dus ik weet dat het zou kunnne lukken.
Vervelend zeg dat het zo langzaam bij jou gaat. Maar goed als er maar een eisprong komt, dan maakt het toch niet uit. En dan gaan ze je cyclus verlengen ? Goh daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik heb morgenmiddag de IUI. Ik had vanmorgen een positieve LH test. Ik kan ieder moment gebeld worden over het tijdstip.
Dus dat wordt weer spannend. Ik hoop dat jij ook snel mag, dan gaan we gelijk op. Ik zal voor je duimen dat het woensdag goed lijkt.

groetjes Cindy

Terug
Bovenaan