Ei of geen ei?

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden.
Voor alle zwangere onder ons, van harte gefeliciteerd!!!!
Ik ben helaas vorige week na 30 dagen weer ongi geworden.
Mijn cyclus duurt steeds korter. van 31 dagen naar 36, toen naar 34 en nu naar 30?
Maar ik heb een vraagje. Ik heb ooit eens gehoord dat als je weer ongi wordt, dat je dan wel je eisprong hebt gehad, omdat je anders niet weer ongi kan worden.
Maar nu lees ik ook verhalen dat er vrouwen zijn die die ovulatie testen doen en geen ei hebben gemeten die maand, maar wel weer door zijn voor de volgende ronde???
Hoe zit dat nou? Is het zo dat je niet iedere maand je ei hoeft te hebben????
Snappen jullie het nog een beetje.
Ik hoop dat 2005 voor alle klussers onder ons, ONS jaar wordt!!!

Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk krijg ik een paar reacties.

Liefs Yvette

je kan inderdaad je ei niet hebben en toch gewoon je menstruatie krijgen volgens je cyclus.
soms kan je ook een menstruatie overslaan, en dus gewoon ongesteld worden na 60 dagen en niet zwanger zijn, na 10 keer testen.
Heel vervelend allemaal.
Als je vermoed dat je geen ei hebt kun je het beste met je huisarts overleggen wat te doen.
Heb zelf na mijn miskraam 2 maanden geen ei gehad, maar nu is hij er gelukkig weer. Nu nog goed timen.

Je baarmoeder maakt zich klaar voor de ontvangst van een bevrucht eitje, komt het eitje niet of als het eitje niet bevrucht is, dan wordt alles er weer uitgegooid, zodat het 'nestje' weer opnieuw ingericht kan worden.

Dus ja je wordt in principe gewoon ongesteld.

Ik ben vorige maand ook begonnen met ovulatie testen. En ik heb geen eisprong gespot. Maar deze maand gelukkig wel op dag 15. En vorige maand heb ik getest van dag 10 tot 21.Dus ik heb toen denk echt geen ei sprong gehad.
Ik hoop dat je gerust gesteld bent. Want ik zat echt in een dip toen ik geen ei had. Maar zo zie je, de maand erop kan het zo weer anders zijn.
Liefs Nance

Hoi Yvette, ik heb ook ovulatietesten gebruikt (van Romed), maar die waren elke keer negatief. Ik was bang dat ik geen eisprong had. Toen ben ik Clearblue ovulatietesten gaan gebruiken, wel wat duurder, maar die gaven wel een eisprong aan. Daarnaast ben ik ook gaan temperaturen.

Veel succes!! Groeten, Daisy

Terug
Bovenaan