Ei op 19e/ 20e dag. Wie ook?

A

Anoniem

Guest

Hallo dames

Ik heb een syclus van 36/38 dagen,

Heb gehoort dat heel veel vrouwen op 14e of 15e dag hun eisprong krijgen.

Maar iK kijg mijn eisprong altijd op 19e of 20e dag.

Heeft dat iemand van jullie ook?

Weet jullie misschien hoe dat komt?

Ik hoe het graag.

Succes allemaal.

Groet

Boom26

Hoi Boom,

Ik heb mijn ei altijd na 16-18 dagen. De lengte van de cyclus is eigenlijk per persoon verschillend. Ik heb altijd begrepen dat de tijd tussen je menstruatie en je ei per persoon verschilt (meestal zo'n 14 dagen, maar bij ons dus iets langer), maar dat de tijd tussen je ei en je NOD meestal precies 14 dagen is. Daar kan ik inderdaad ook de klok bijna op gelijk zetten.
Langere of onregelmatige cyclus maakt verder weinig uit, is alleen wat lastig als je op een ei aan het wachten bent ;-)!

Groetjes,
Betje.

Koi Betje, bedankt voor  jou reactie

Ja, dat bedoel ik ook, ik ben 5 maanden bezig om zwanger te raken,

Ik moet altijd 19 of 20 dag op mijn ei wachten. vervelend he!

Ik moest een geleden 25 dagen op mijn ei wachten.
want mijn syclus was  +- 42 dagen.

Maar toen was ik nog niet bezig om zwanger te raken.

en jij? ben je ook bezig om zwanger te raken.

Zoja,   heel veel succes verder.

Hey!
Ik moest afgelopen cyclus 34 dagen op mijn ei wachten!! Mijn cyclus zit tussen de 28 en 48 dagen, heel lastig dus.
Volgens de huisarts heb ik te weinig hormoon in mijn lichaam, en daarom duurt het soms langer totdat het eitje springt. Soms heb ik wat meer hormoon en dan springt het eitje eerder. Maar hij vertelde mij dat het de kans om zwanger te worden niet beïnvloedt, de kwaliteit van het eitje neemt dus niet af als je cyclus langer of heel onregelmatig is. Dat is weer positief toch?
Succes met zwanger worden....

Pink

Hai meiden,

Ik heb ook altijd pas rond dag 20 mijn ei (een cyclus van 33 à 34 dagen) geen probleem toch, vind het alleen lastig omdat de cyclus een week lager duurt dan bij anderen en je dus langer moet wachten op een evt. volgende ronde, hahaha

Ik ben nu bezig met ronde 6 en heb vorige maand een keer ovulatietesten gebruikt om te kijken wanneer mijn eisprong was, ik von het ook heel laat, maar nu ik het weet vind ik het prima...

Deze maand probeer ik even een keertje niet te tellen en te rekenen, pffffff was er echt te druk mee bezig en zonder succes, haha
Ik heb me nu voorgenomen maar gewoon te zien wat ervan komt....

Succes allemaal!!!!

xxx Es

Terug
Bovenaan