ei springt hard

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

was benieuwd of er nog meer dames een zeer pijnlijke eisprong hebben?

groetjes diedoes

Hallo,

Ook ik had ( ben nu zwanger ) enorm veel pijn tijdens mijn  eisprong. Heb me in eerste instantie daar enorm druk over gemaakt, maar dat was nergens voor nodig.

Lotje

hoi hoi........

Ik voel me eisprong ook heel erg......
Lage pijn in rug(lijkt meer op lichte weeen) en pijn aan onderbuik,en dat voor een halve dag...
Had me eisprong 28ste jan en wil eens weten hoe snel je  al ken voelen dat iemand zwanger is?Na paar dagen of weken?

tja heb al 2 kids ,maar das weer tijdje geleden dak zwanger was:p

Groetjes Fran

He Franny,
Meestal kun je pas testen op vanaf de dag dat je ongesteldheid weer moet komen maar sommigen voelen het aan zelf merk ik nog niks maar kan morgen een test doen ook ik heb al 3 kinderen maar gaan allemaal al naar school en mis dat kleine spul zo al zijn mijn jongens gelukkig echte knuffelboys
liefs Maggie

hey hey

tja afwachten dan he...
Maar wanneer komen de symtomen?Of begint gerommel in buik/misselijkheid?

Heb zelf 2 zoontjes (bijna 6 en bijna 4)
Maar ze zijn niet van me man nu.
Maar we zijn wel bezig voor 3de voor ons samen...

Dus spannend spannend:d

Groetjes Fran

Hoi Meiden,

ook mijn ei springt erg hard!! maar helaas niet voor een halve dag.
Ik ben begonnen deze   maand met ovulatietesten. Sinds gisteren iets donkere streep dan de dagn ervoor. Helaas nog niet zo donker als het controlestreepje. en gisteravond begon ook de pijn. alsof het helemaal beurs is vanonderen. Met het klussen ook erg veel pijn gehad. Ik durf alleen niets van medicatie int e nemen. En vanmorgen werd ik wakker van de pijn. Als ik steeds op sta grijp ik naar mijn buik van de pijn. Heel vervelend. Heeft iemand hier een oplossing voor? ik denk dat ik na mijn menstruatie (hopende van niet uiteraard) maar es naar de dokter ga. Het is dat ik een grote kinderwens heb, maar anders zou ik zo weer aan de anticonceptie gaan.

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan