ei sprong

HELP, HELP, HELP...!!!!
Effe een vraag????

Wat is dat gedoe over die ei sprong???
Snap er helemaal niks van???

Als ik nou de hele maand elke dag "klus" heb ik dan altijd kand dat ik zwanger wordt, of kan je gewoon het beste wachten op die ei sprong, wannneer komt die eigenlijk, en merk je daar wat van???

Xjes linda

Je bent alleen vruchtbaar op en rond je eisprong,zo'n dag of vijf per maand.Je kunt dit uitrekenen n.a.v je cyclus hoelang deze is;je 1e dag ongi totaan de volgende ongi,dus als je een cyclus hebt van 28 dagen ben je ongeveer vruchtbaar rond dag 14. meer info vind je o.a op babbybrabbel.nl.

Succes!!!
gr.petra

Als je op babybrabbel.org naar wie zijn er... gaat kun je je aan melden en dan kom je in de reddevillist, dat is handig je cyclus word uitgerekend en dan zie je als daarna inlogt meteen hoever je in de cyclus bent(wanneer je op zijn vruchtbaarst bent of wanneer je ongie vermoedelijk komt.Ook kan je op die site veel informatie vinden

Liefs en succes Jeanette

Maar voor zover ik heb begrepen is het ook van belang.....het zaad van je partner sterk te houden....dus niet dagelijks te klussen maar om de dag......mij is verteld....dag 10, 12, 14,16,18,20 na de eerste dag van je ONGI.
Weet nog niet of het werkt hoor......maar bij andere mensen heeft het wel gewerkt.

Terug
Bovenaan