Ei te laat gesprongen bij IUI.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is Esther en lees al bijna 3 jaar mee op het forum. Heb in die 3 jaar veel meegemaakt,zal het even zo kort mogelijk houden...in een notedop zal ik maar zeggen.
Ik ben 29 en getrouwd met Joris. Ik ben verpleegkundig coordinator in een algemeen ziekenhuis. Sinds 3 jaar dus een kinderwens en tnt 3 miskramen gehad. Ik heb PCO(hormoonstoornis waardoor ik niet of niet elke maand een eisprong heb) en er is pas endometriose ontdekt met een kijkoperatie. Ik heb uitgebreid onderzoek gehad naar de miskramen maar ze kunnen niks vinden. Aan de ene kant dus fijn maar ook frustrerend. Nu gebruik ik tamoxifen om een ei te laten groeien(ik reageerde niet goed op clomid) en het zaad van mijn man was te langzaam en ik had weer een te zure baarmoedermond..(volg je het nog...??)Dus is IUI een goede optie. 2 weken geleden dus mijn eerste iui behandeling gehad,viel gelukkig reuze mee. heb op een maandag avond de pregnyl moeten spuiten en woensdagmiddag de iui. Nu had ik al het gevoel dat mijn   ei er donderdag en vrijdag nog zat en zaterdag was dat gevoel dus weg...en nu ben ik dus vandaag ongi geworden(nou ja..buikpijn en bruin..) en klopt het dus dat ik zaterdag mijn eisprong gehad heb ipv woensdag ergens..
ik heb voor de zekerheid vanmorgen wel een test gedaan om te kijken of ik niet toch zwanger ben/was maar dat is gelukkig niet.
Liever niet zwanger dan nog een miskraam....
Mijn vraag is dus of meer meiden dit hebben gehad,dus een late eisprong tijdens een iui behandeling? En wat kun je er aan doen? IUI is toch een plan-technisch vehaal zeg maar...
Jeetje het is toch weer een lang verhaal geworden..maar ja,
Misschien heeft iemand nog tips wat je aan endometriose kunt doen...want JEZUS wat heb ik een buikpijn...
Nou ik hou op met mijn gezeur,..

fijn weekend en succes allemaal met zwanger worden en blijven..

Liefs Esther

hallo,
weet het niet zeker hoor,maar gaat de gyn eerst niet controleren of er een eisprong plaats gaat vinden en zo ja,wanneer??Voordat ik werd geinsemeneerd werd er eerst met een echo duidelijk gekeken hoe ver mijn ei was!Als ik jou verhaal zo lees,vind ik het een beetje vreemd dat dat niet gecontroleerd is.Wens je natuurlijk veel sterkte met je vlg.behandeling.En dat we hier maar gauw weer eens wat zwangeren gaan krijgen(hoop ik natuurlijk). Groet gea

Terug
Bovenaan