ei

Hoi
Ik ben een paar dagen low/profile geweest heb mondjesmaat gelezen en haast niet gereageerd.
ik zat flink in de put.
Mijn computer was om de zaak nog eens te verergeren ook helemaal gecrached, kon alleen via kantoor computeren.
outlook, documenten alles weg.
Murphy's law.
Ik heb wel tijd gehad om alles goed te overwegen, als het deze maand weer mis is ga ik het een paar maanden op de lange baan zetten tot alles weer normaal is, ik weer zekerheid op mijn werk heb(ik ga juridische stappen ondernemen, ik ben het helemaal zat)

als mijn lichaam mij niet weer misleidt dan is mijn ei onderweg, as we speak.

Daar gaat zometeen een schot zaad achteraan en dan is het weer in gods handen

Dan hoeven we het komende weekend niet de duinen in, met dit weer!!
je ziet het ik blijf positief.

liefs Jeanette






 
Zo te horen hebt je het echt even helemaal gehad met alles.
Ik weet niet wat er op je werk is maar ik hoop voor je dat het weer snel wat rustiger wordt.
Maar even niet met het klussen zo te zien. Ga er voor.

Veel liefs
Brenda
 
Ik miste je al. Heel veel sterkte met deze moeilijke periode. Wel positief blijven denken, hé ??? Hou je mij wel op de hoogte ??? Bedankt !

Groetjes en heel veel liefs van Biaggi
 
Jammer voor je dat het zo tegenzit. Ik hoop voor je even rust kan vinden.

Wat betreft dat schot zaad, dat kan je het beste voor je eisprong afvuren.

Succes meid, ook met de juridische mikmak.
 
Ik begrijp echt goed hoe je je voelt. Ik heb ook besloten alles van mij af te zetten.

En ook ik ben van mening dat het in Gods handen is, dus wat heeft het echt voor zin om jezelf gek te maken. Bij mij heeft het nog niet geholpen.

Succes

Liefs Tatjana
 
hoi jeanette

ik "lees" dat je flink in een dip zit, maar ik moet wel lachen om de manier waarop je schrijft....een schot zaad!!!
dat omschrijf je wel errug leuk!

sterkte met alles!
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan