ei

A

Anoniem

Guest
hallo,

Hoe voelt dat aan je eisprong?
ik heb dat nog nooit gevoeld denk ik.
Ik heb er eigenlijk ook nog nooit opgelet, ik ben ook pas 2 maanden pas weer regelmatig ongesteld.

Liefs Lonne

Hai Vlinder,

Bij mij voelt het als een zeurderige doffe "pijn" of zwaarte in mijn onderbuik, een beetje als wanneer ik mijn menstruatie krijg. Sommige vrouwen voelen het ook echt aan 1 kant.
Ik voel mijn eisprong ook pas eigenlijk sinds we het aan het proberen zijn. Voordat ik jaren geleden aan de pil begon heb ik het nooit gevoeld, maar natuurlijk ook nooit echt op gelet.
Als je je menstruatiecyclus bijhoudt op een kalendertje en ook alle pijntjes in je buik opschrijft, zou je door terug te tellen (twee weken voor je menstruatie) er misschien uit kunnen halen welk pijntje je eisprong was. Zo heb ik het ook gedaan.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je een vrij onopmerkbare eisprong hebt.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Succes met je eieren

HM

Hoi Lonne

Ik heb mijn ei duidelijk gevoeld......net eigenlijk net als je ongi moet worden...krampjes in je onderbuik , maar dan ongeveer 2 weken na je ongi.
Bij mij was het 17 dagen na mijn ongi en het was duidelijk , gelijk getest en positief hoor...dit had ik nog nooit eerder gevoeld sinds ik van de pil af bent ( maart ) en bij mijn dochter heb ik het ook niet gevoeld ( bijna 3 jaar ) toen stond ik er niet bij stil.
Bij www.babybrabbel.nl kan je het wel uitreken wanneer je ovulatie moet komen en je ongi word en anders ga je testen dan heb je zekerheid.
Ik had nu ook voor het eerst een ovulatie test gekocht en was de eerste x negatief en daarna 3 testen dikke positief.
Ik heb de testen bij de kruitvat weg 5 voor 10 euro .
Veel succes ermee.

xxx Trijntje

Terug
Bovenaan