Ei

Hoi meiden,

Morgen begint mijn klusweek alweer hihi. Mijn ei springt (als het goed is) op 21 of 22 mei dus moet ik maandag, woensdag en vrijdag klussen en voor de zekerheid nog een keer op zondag. Hoop zo dat het gaat lukken!!

Trouwens ga ik volgende maand lekker op vakantie!!! 15 dagen naar Egypte. En mijn volgende ei springt in de vakantie. Misschien ga ik wel bij die dames horen die door de ontspanning van een vakantie zwanger geraakt zijn. Zou wel leuk zijn ben er nu echt aan toe. Wordt gek van dat w8en.

Als het deze cyclus weer niet lukt wil ik met ovulatietesten in de weer. Wie heeft hier ervaring mee??

Sommige vrouwen insemineren zichzelf met het zaad van hun partner. Wie weet hier iets van??? Is het beter dan gewoon klussen??

Veel liefs Claudy

Hoi claudy, toevallig ik begin ook aan onze klusweek...! ook ik heb mijn ei 21 of 22 mei....

Ik heb 1 x een ovulatietest gebruikt, ik vind ze prijzig, je moet volgens de bijsluiter op een bepaalde dag beginnen met testen zijn er 2 blauwe streepjes zoals bij de zwangerschaptest is je LH spiegel omhoop en moet je seks hebben!!!!binnen 24/ 36 uur. Leuk ik wist dat ik een eisprong had maar verder.... vond ik het te duur om er mee door te gaan. Plus het geeft een verplichting nu moet je seks hebben, alhoewel dit nu ook wel een beetje is. Maar goed misschien vind jij het wel prettig....maar zoals ik nu hoor weet je nu ook wel ongeveer wanneer je je eisprong hebt?
Wat betreft het insimineren met zaad van je eigen partner kan ik je niet helpen geen ervaring mee. Maar ik vraag me af wat daar de meerwaarde van is? Wat is er dan anders dan gewoon klussen?
Nou ja misschien kan iemand hier ons antwoord opgeven claudy....?

Liefs Molly

hoi,
Ik heb ook 1x zo,n ov.test gedaan ze zijn zeker zeer prijzig, het geeft aan wanner je lh-spiegel "goed"is en dan moet je klussen wij hebben dat dus ook gedaan maar ja dus niet zwanger, eigenlijk dus jammer van ons geld maar goed misschien helpt het jullie wel???
Groetjes pluk

Hoi molly,

Wat grappig onze cyclus loopt gewoon gelijk! Wat een toeval.
Je hebt helemaal gelijk.Waarom zou ik aan iets duurs beginnen terwijl het haast geen meerwaarde heeft. Weet toch al wanneer mijn ei komt.

Over dat insemineren. Ik had op een andere ssite gelezen dat sommige vrouwen dat deden, dus ik vroeg me af of dat zou helpen ofzo.

Misschien kan inderdaad iemand anders ons helpen.

Nou ik ga lekker slapen moet morgen weer aan het werk.

Liefs Claudy

Heee claudy
Ik gebruik ook ovulatie testen en ik heb er wel goeie ervaringen mee.
Tuurlijk weet ik wel ongeveer wanneer mijn ei springt maar dit is voor mij toch wat meer zekerheid.Ik heb ze nu 4x gebruikt en 2x daarvan was ik zwanger en 1x was het een vals positieve test(dus misschien wel een beetje zwanger)
Ze zijn inderdaad erg duur maar ik heb het er voor over gehad,en ik ga ze ook deze maand weer halen.Ik gebruik er meestal 2 per keer,soms 3.
Ik heb ook op een ander forum gelezen dat er meiden zijn die zichzelf insemineren,ze deden dit dan door middel van een spuitje.
Het was zo wat minder vermoeiend voor die man of zo.
Ik heb niet gelezen dat het ook echt werkte.

Geniet lekker van je vakantie in Egypte ik ben er in september geweest en ik vond het geweldig.
Liefs miranda

Hee Miranda,

Ik twijfel nog een beetje of ik ze ga gebruiken. Maar het is het ook wel waard he? Woensdag ben ik vrij dan ga ik wel ff naar de winkel. Had jij die van persona?

Nou mijn man wil elke dag wel dus daar hoef ik de spuitjes niet voor te gebruiken hihihihihi. Soms moet ik hem afremmen omdat ik dan echt geen zin heb... Komt wel goed.

Waar ben jij in Egypte geweest? Ik ga een rondreis maken dan heb ik alles gezien hopelijk. en ook 4 dagen strand ff bijkomen van al het cultuur en alles op me laten inwerken.

Veel liefs Claudy

Wat ik begrepen heb over dat zelf insemnieren is dat je op die manier de zaadjes hoger tegen/in je baarmoedermond kunt spuiten (oe, wat klinkt dat raar als je dat zo opschrijft). Met andere woorden: de zaadjes al op het eerste stukje van die grote reis een handje helpen....

Terug
Bovenaan