ei?

A

Anoniem

Guest
dames hier mijn vraag;
gisteravond cyclus dag 16 klein beetje roze/bloedverlies. daarna over, tijdens klussen als manlief "diep" ging, was het pijnlijk voor mij...
Na die tijd telkens aan mijn rechterkant onderin mijn buik steekjes.
Sinds vandaag nergens last meer van...

ik weet het niet, volgens mij als je je ei hebt heb je juist heel erg helder plakkerig slijm.en juist geen roze of bloedverlies

maar ik zal voor je duimen!

als je vruchtbaar bent, dan heb je idd (de meeste vrouwen) veel slijm dat doorzichtig is, melkachtig, dradentrekkend, plakkerig, eiwitachtig slijm.
Dit slijm zorgt in je vagina voor de goede zuurgraad en goede omgeving voor het sperma wat komt en dat het sperma goed door je baarmoedermond naar binnen komt.
Als je vruchtbaar ben hangt je baarmoedermond lager en is zacht met een duidelijke opening.
Op het moment dat je dan gaat vrijen en je man "diep" naar binnen ging kan hij tegen je baarmoedermond gestoten zijn, dit geeft een buikpijn die zelfs omhoog kan trekken tot aan je middenrif.
Als je niet vruchtbaar ben, zit je baarmoedermond hoog in je vagina en is hard met gesloten opening en heb je nauwelijks cervixslijm, als je het hebt kan het wit, dik, korrelig, taai zijn.
Dit zodat het sperma door beiden tegengehouden word en het niet in je baarmoeder kan komen.

Misschien heb je dit gevoelt?
Verder kan je van je eisprong ook beetje bloedig slijm hebben soms.

Liefs Marina

dank voor reacties...
ik ga er (voor nu ) vanuit dat het me ei is geweest...
het voelt zoals mini het beschreef ja...
ik zal wel zien wat de komende tijd me brengt houd jullie op de hoogte!
Laat de duimen maar draaien haha!
(zelf trouwens erg het idee dat het in aug. raak zal zijn, geen idee waarom maar ja)
Liefs mij

Terug
Bovenaan