ei

A

Anoniem

Guest
hallo,

heb afgelopen dinsdag me spiraal eruit laten halen en ben vandaag ongesteld geworden!
maar me vraag is moet ik me ei nu ongeveer over 2 weken rekenen?is dat rekenen vanaf de 1e dag van je menstruatie of als je menstruatie klaar is?
sorry ben het ff helemaal kwijt!
toen ik voor me 1 e kindje zwanger wilde raken had ik een vrij regelamatige cyclus van 28 a 29 dagen!
en me nod dag moet ik die rekenen over 4 weken?
vanaf me 1e dag van me menstruatie?

groetjes saskia

hi, je moet je ei inderdaad rekenen vanaf de eerste dag van je ongesteldheid vanaf vandaag dus (vrijdag) gezien je nog niet weet wat je cyclus is kun je in het begin uitgaan van ong 28 dagen dat zou inhouden dat je meest vruchtbare dag valt omstreeks 26 juni en je NOD is dan 9 juli.

sucses!

Na het eruit halen van het spiraal kan je wel weer ineens een wisselde cyclus krijgen, maar idd over het algemeen heb je dan precies na 2 weken je eisprong.

Succes!

dank je wel voor jullie reactie´s al!<
ben idd benieuwd na hoe me cyclus nu is maar ff afwachten!
gr saskia

Ik ben zelf ook moeder, en ben ook bezig met een 2e, En tegenmij werd ook gezegt dat ik moest reken vanaf mn eerste dag van mn OND tot 14 dagen Later, maar wat bleek? Bij mij kwam mn eiSprong 11 dagen Later, wat dus Voor Langer wachten tot Zwangerschap geduid heeft, Ik raad je aan om 11 dagen na je eerste dag van je NOD al te beginnen met ovulatieTestjes van de Kruidvad, Eigen merk, 5 Stuks Voor 9,95.- Sterkte meid!

mamakim

Terug
Bovenaan