EI!!??

A

Anoniem

Guest
hallo Lady's
Deze week met regelmaat geklust, ik heb nu steken onder in mijn buik.. Is dit dan mijn ei..ik denk zelf van wel want voel dit iedere x halverwege de maand, mja zit nu in ronde 7 en vraag me dan af of ik het wel goed heb.. Onder in mijn buik heb ik een soort trekkende stekende plekjes links en rechts.. ben ik nu te laat met klussen of vanavond nog maar eventjes aan de bak;) Groetjes en alvast een fijn weekeinde!!

Heey meid,

Dit kan ook door het klussen komen. Ook wij hebben net de klusperiode gehad en we hebben 2 weken lang om de dag geklust. Ik heb dus best wel last van wat steekjes en krampjes in mijn onderbuik.

Het kan ook alsnog je ei zijn en ik zou voor de zekerheid het weekend nog even doorklussen. Wanneer verwacht je je nod? De mijne ronde de 30e, mag dus nog even wachten..

Liefs ciomama

heey...

ik heb meestal wel steekjes door mijn ei...ben er afgelopen maand achter gekomen doordat ik ovutesten heb gebruikt...op dezelfde dag als dat ik steekjes voelde had ik een positieve ovu test...

liefs...

Zou kunnen. Ik heb zelf niet het idee dat ik mn ei voel bij mezelf maar het zou wel handig zijn.
@ciomama: wat een prestatie om de dag klussen 2 weken lang. Ik gelof niet dat ik dat zou volhouden en mn man ook neit denk ik haha

@ciomama mijn NOD heb ik 1 juli heb gelezen dat als je.krampen hebt dat je net op tijd ben maar ga zeker nog wel weer aan de klus.. pff soms vind ik t wel een beetje moeilijk ma ga denk ik me vriend maar eens verassen met een sexy outfit :p

@ annemootje...ik heb er ook veel moeite mee hoor! Ben bekaf nu haha. Als het aan mijn man ligt dan gaan we nog 2 weken zo door. Die is gewoon onverzadigbaar volgens mij hihi! Vanaf nu is het weer gewoon 1x in de week. Heb wel wat rust verdiend haha. Ik hoop dus dat het deze maand raak is! Kan haast niet missen toch?!

@1esara..hier werkt het als ik in mijn nakie in bed ga liggen. Dan is het in een paar minuten gebeurt en kan ik lekker slapen haha!

Liefs ciomama

Spannend!! Het zou handig zijn om je ei te kunnen "voelen" !!

Succes en bevruchten die handel ;-)

xxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan