EI????

A

Anoniem

Guest
en ik test nog steeds niet positief... pff hoe kan dat nou??? ik denk dat ik toch ff een 3tal goeie testen koop bij de drogist, dalijk zijn die testen noet goed...

xxx

Hoi Kim

Kwam hier weer even spieken en welke ovu testen heb je dan?

van 123ovulatietest.nl en heb er net 1 van de mediq appotheek gedaan, maar die bleek over datyum te zijn... maar heb net nog eens getest en kreeg toch wel een iets donkerder streepje dan vorige dagen, misschien is dan toch mijn ei gewoon heel laat in mn cyclus... vandaag maar een rustdagje met klussen inbouwen en dan denk ik morgen klussen en dan zaterdag mn ei?!

leuk dat je af en toe nog ff komt spieken, hoe gaat het verder met je?????

liefs kim

Hoi, ik heb ook altijd de testen van 123 ovulatietesten, en had kon prima mijn ei spotten. Maar vorige keer had ik gelezen, dat je erg vroeg al was begonnen. Klopt je berekening nu wel?

Succes yvonne

dit is de eerste keer dat ik begonnen met testen en wel 6 dagen voor mn ei volgens de calculator, niet zo gek vroeg toch? als je niet weet wanneer je ei komt?? dus we wachten gewoon verder, zoals je las issie inmiddels toch iets donkerder geworden dus zit mn ei gewoon later in mn cyclus denk ik... maar ik denk niet dat ik extreem vroeg begonnen ben met testen, misschien in de war met een ander...

liefs

vanmiddag was de streep wat zichtbarder en nu weer bijna niet.... ik heb wel behoorlijke steken in mn onderbuik links.... hmmm misschien gewoon te weinig hormonen????

Het heeft ook met je drinken te maken en met het moment van testen. Met ochtend urine is niet goed, want dan kunnen er onterecht nog hormonen van de afgelopen avond/nacht een vals positief resultaat geven.
Als je voor het testen hebt gedronken, krijg je onterecht een lichtere streep.
Meestal probeer ik anderhalf tot 2 uur voor ik ga testen niet meer te drinken. Ik test meestal in de avond, maar dat maakt niet veel uit, als je het maar niet met ochtendurine doet.

Succes!

Hoi, wanneer was jouw laatste menstruatie?. Tip voor de testen, altijd het zelfde tijdstip.
X yvonne

Terug
Bovenaan