Ei?!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Van de week een omo witte zwangerschapstest...... En nu het idee dat ik mijn eisprong heb. Vrijen is pijnlijk, last van mijn buik en rug, slijm en puistjes (heb ik altijd met de eisprong) gisteravond een ovulatietest gedaan nadat ik gewoon gedronken had en de streep was al vrij donker. Straks nog een keertje doen.........

Irritant dat je gewoon niet weet waar je in de cyclus zit maar goed.

Fijn weekend iedereen!

ik hoop dat je dan eindelijk je ei heb. en over 2 weken een positieve zwangerschaps test. zo frustrerend als je ei maar op zich laat wachten.

veel klusplezier!

Ja hoor dikke vette streep op de ovulatietest! Ben blij dat ik mijn lichaam toch een beetje ken ;-)

Dus we gaan lekker aan de klus (irritant mijn man heeft avond en nachtdienst :-(

Hoop dat we over 2 weken weer een vette streep zien maar dan op een zw test!

Als je t een beetje weet, kan je t ook een paar (1 à 2) dagen daarvoor doen. Meer kans dat je raak schiet ;-)

Hai lieverd,

Ben blij te lezen dat je nu je ei hebt, kan je weer even vooruit. Zo vervelend als je je lichaam weer opnieuw moet leren kennen na een miskraam.

Ik ga alvast de komende 14 dagen duimen en heel hard hopen op een positieve zw.test.

Veel klusplezier! Enne....je hebt nog even voordat het vanavons is dus....have fun! :)

Liefs Lynn.

Hahaha meiden toevallig klussen we regelmatig ;-) dus dat komt goed! dus precies op het goede moment deze keer gelukkig.

Nu weer 2 spannende weken tegemoet....... Ben benieuwd

Spannend meid!
Scheelt echt dat je je lichaam kent, anders had je misschien op een verkeerd moment geklust,
Dus veel klusplezier en succes!

Liefss

Je weet iig waar je zit n je cyclus! Wel balen dat het dus toch niet een zwangerschap is...

Veel plezier vanavond, haha!

Terug
Bovenaan