Eiceldonatie in het buitenland, Alicante Spanje

Hoi meiden,
Even voorstellen. Wij zijn 41 en 43 jaar en al zo´n 8 jaar bezig om zwanger te worden. Na alle pogingen die we hebben ondernomen, blijkt dat mijn eicellen niet meer goed genoeg zijn om zwanger te kunnen raken. Daarom hebben we onlangs besloten om voor eiceldonatie te gaan, in Alicante Spanje. We gaan aankomende week voor een eerste gesprek daar naartoe. Echt heel spannend. Het is wel even wennen, dat ik nu misschien zwanger ga worden met behulp van een eicel van iemand anders. Maar we hebben er vertrouwen in!
Fingers crossed....

Dank je wel Daycey, en Annemootje we gaan naar Spanje, omdat bij de UR Vista Hermosa ten eerste geen wachtlijst is! We zijn op internet aan het zoeken gegaan en kwamen hele positieve reacties tegen over deze kliniek. En hebben al heel fijn contact gehad met de internationale afdeling daar. In het Engels en er schijnt bij het gesprek morgen ook een Nederlandse tolk aanwezig te zijn die ook op die afdeling werkt! Een hele geruststelling dus! haha. Want verder dan ´Hola´ kom ik ook niet. haha. Morgen vertrekken we eindelijk. Ze komen ons ophalen op het vliegveld en daarna hebben we meteen de afspraak in het ziekenhuis. Ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan