eiceldonatie

Hallo lieve allemaal,
Ik lees regelmatig mee op het forum omdat ons zoontje net zou oud is ongeveer als jullie kindjes.
Ik lees al weer heel wat nieuwe zwangerschappen en denk dat jullie zeker zullen begrijpen hoe het voelt om nog een kinderwens te hebben. Ik durf daarom die berichtje zeker ook hier te plaatsen en hoop niet dat ik daar mensen mee kwets.

Ik heb het syndroom van Turner en daardoor afhankelijk van eiceldonatie.
Na een hoop tegenslagen hebben wij het geluk gehad, een hele lieve donor te hebben gevonden. In september 2006 is dus d.m.v. eiceldonatie onze lieve zoon geboren. Wij zouden het ontzettend fijn vinden om voor hem een broertje of zusje te krijgen. Het is niet dat wij zo niet dankbaar of gelukkig zijn maar ik zou het hem zo graag willen geven. Wie o wie helpt ons en de droom van ons zoontje uit te laten komen ?
Voor verder vragen of reacties mail mij gerust ! dbekkie@hotmail.com  of  stel ze hier op het forum.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of misschien  ken je iemand die hier voor open staat

groetjes
danielle

Hallo Danielle,

Wat een heftig verhaal. En wat een heftige vraag. Maar ik kan me voorstellen dat je 'm hier stelt; niet geschoten is altijd mis.

Ik kan je niet helpen omdat ik zelf nog maar een halve eierstok heb. De rest is verwijderd omdat het aangetast was door borderlinetumoren. Ik zou niet willen riskeren dat er door in mijn restantje te prikken, mijn buik weer onrustig wordt.

Maar het eerste wat in mij opkomt (en ik denk bij alle lezeressen); wil/kan/mag jullie eerste donor niet nog een keer doneren?

Ik wens je veel succes met je zoektocht en misschien wil je ons op de hoogte houden?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ik geef je groot gelijk dat je het probeert.
Ik kan je alleen niet blij maken. Ik heb geen goede smoes of andere dingen die me tegen zouden houden, maar ik wil het gewoon niet. Maar uiteraard hoop ik wel dat jullie gauw een donor vinden!
Zijn er geen 'banken' waar (oneerbiedig gezegd) vraag en aanbod bij elkaar komen? En inderdaad ... wil de vorige donor niet misschien nog een keer, zou mooi zijn voor jullie eerste kindje, een biologisch echt broertje/zusje.
Heel veel sterkte, en je klinkt absoluut niet ondankbaar, heel begrijpelijk allemaal.
Liefs van Nelleke

Hallo

Ik snap inderdaad dat er meteen de vraag opkomt van of onze 1e donor niet meer wil/kan/mag doneren. Onze voorkeur zou inderdaad uitgaan dat ze het nog een keer zou willen doen. Helaas heeft zij besloten het niet meer te doen. Ze heeft 4 pogingen voor ons gedaan die alle 4 mislukt zijn en de 5e en aller laatste keer was het dus raak. Ze heeft dus al een heleboel voor ons gedaan en wil niet haar grenzen over gaan. (en dat is natuurlijk erg begrijpelijk en respecteren wij).

Liefs
danielle

Terug
Bovenaan