eiceldonor gezocht

Waar liefde naar toe gaat...
...Gaat energie naar toe.
Waar energie naar toe gaat...
...Is groei.

Wie heeft er voldoende energie om met ons mee te groeien naar iets moois??!!

Door dit bericht hopen wij iemand te vinden die ons wil helpen om onze grootste wens in vervulling te laten gaan.
Wij zijn een gelukkig stel van beide 42 jaar, we zijn al een aantal jaren bezig om te proberen om zwanger te raken.
Helaas lukt dit niet.
Na lang proberen om spontaan zwanger te worden, zijn we uiteindelijk de medische molen ingestapt.
Helaas hebben we hier te lang mee gewacht. De voorraad eicellen is bij mij te klein, waardoor ik niet in aanmerking kom voor IVF.
Pech voor ons.
Volgens de gynaecoloog is eiceldonatie voor onze enige kans op het mooiste wat er is: een kind groot brengen.
Wij zijn dus op zoek naar een engel !
Zou jij ons willen helpen door middel van eiceldonatie ? Stuur dan je berichtje naar: karin.077@hotmail.com.
 
Hallo Karin



Ik ben Angel de Jonge en 40 jaar oud, wij hebben afgelopen jaar december eindelijk na 9 jaar proberen een mooie gezonde zoon mogen krijgen.
Wij hebben de eerste jaren het zonder hulp geprobeerd maar bij ons mocht het niet baten wij hebben toen besloten het boek dicht te doen en verder te leven met mijn andere 2 zoons uit een ander huwelijk maar na enkele jaren begint toch die kinderwens weer opnieuw te borrelen zeker ook omdat ik met mijn huidige man geen kinderen heb en hij helemaal geen dus toch maar een keer naar het AZM gegaan nou dan kom je dus eerst daar dan daar een inkijk aan de baarmoeder enz. en op het laatste door naar de IVF nou 1ste poging 15 eicellen dolgelukkig er waren er 10 goed van en bevrucht toen bleven er 6 goede over van de bevruchting toen zijn er 2 teruggeplaatst en toen afwachten maar helaas niets 2de keer weer 2 teruggeplaatst wat nog over was weer niets toen zouden de laatste 2 teruggeplaatst worden maar deze hadden het ontdooiproces niet overleefd teleurstelling wederom nadat hebben we weer lang gewacht voor een 2de poging.
Toen we er voor klaar waren zijn we voor de 2de poging gegaan na wekenlang spuiten de punctie nou ze hadden maar 2 goede eicellen wij dachten dit wordt weer niets na 2 dagen de terugplaatsing en wederom 2 weken wachten en daarnaar........... test bij de IVF kliniek bleek positief! Mijn zwangerschap is verder super gegaan op een keizersnede na en wij hebben het mooiste liefste op de aarde gekregen.
Zo zie je maar dat je het ook met 2 eicellen kan redden!
Nou verder ik zou jullie heel graag willen helpen omdat wij weten hoe het is om met zo'n kinderwens te zitten en het niet lukt, ik weet alleen niet of ik voor de IVF kliniek al te oud ben?
Ik zou er graag voor jullie alle energie in willen steken en jullie willen helpen.
Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken.

Liefs Angel

 
Terug
Bovenaan