Eicelpunctie

hoi Dames,
Is er echt niemand die mij wat meer kan vertellen over een eicelpunctie?Ik weet hoe het gedaan word, maar hoe hebben jullie het ervaren. Moet het misschien ook ondergaan en wil me een beetje voor kunnen bereiden.
Thankxxxxxxxxxx

Hoi Ang,

Helaas meid, ik kan je ook niet helpen.
Misschien, als wij nu met IUI niet zwanger worden dan gaan we voor IVF en ik weet dat je daarbij een eicelpuntie krijgt, maar ervaring heb ik er niet mee. Misschien krijg je meer reacties op het forum van freya?

Wens je wel heel veel suc6!
groetjes, Suus

ik neem aan dat je een eicelpunctie voor ivf bedoeld!? ik dat geval, die heb ik ook ondergaan en het is zeker geen pretje. Nou moet ik zeggen dat ik altijd mijn eisprong voel en het dus erg gevoelig is zeg maar. Je vaginawand wordt wel verdoofd en ze prikken de follikels door je vaginwand aan en zuigen de inhoud op (met eicel). Je moet echt wel even rustig aan doen daarna. maar het zal bij iedereen verschillen. Mijn vriendin die nu zwanger is, hebben ze bij de 2e keer morfine gegeven tegen de pijn. maar laat je niet opschrikken door al die verhalen, als je je er op insteld dat het niet al te fijn zal zijn, valt het altijd mee (net als bevallen trouwens pffff). maar het is voor een goed doel!

gr sandra

Terug
Bovenaan