Eieren zoeken in de tuin.

Hoi allemaal,

Vanmorgen was er zo iets leuks aan de hand hier! Er lagen allemaal mooie eieren, kuikentjes en konijntjes in de tuin. Mijn grote zus wist meteen dat de paashaas langs geweest moest zijn! Samen zijn we als gekken door de tuin gegaan. De eerste die ik vond heb ik meteen opgegeten (voordat papa en mama hem af konden pakken). De rest ging in het tasje. Toen we alles gevonden hadden, hebben we binnen alles op tafel gelegd om eerlijk te verdelen. Eva had veel meer dan ik gevonden, maar we hebben alles eerlijk gedeeld. Ik mocht nog een eitje uitpakken (best moeilijk dat folie). Eva en ik waren er zo blij mee dat we elkaar spontaan kusjes gingen geven.
Daarna moesten we naar opa en oma. Al dat lekkers mocht niet mee. Daar was ik het niet mee eens en dat heb ik laten weten ook. Toen we terug waren kon ik niks meer vinden (zal mijn moeder wel verstopt hebben. Is echt iets voor haar!). Als ik nu in de tuin speel, kijk ik voor de zekerheid goed rond. Wie weet komt die paashaas nog een keer terug.

Groetjes, Bas

PS: Wat vinden jullie? Is zo'n tasje wel mannelijk genoeg voor mij?

hoi Bas,

dat ziet er goed uit zeg! Helemaal goed hoor zo'n tasje, juist stoer...en lekker makkelijk voor al je eieren . Zo te zien heb jij een leuke ochtend gehad zo met je zus samen.

groetjes Sarah (en mijn mama Tamar)

Ziet dr gezellig uit! Wij gaan morgen naar opa en oma en als het goed is is daar ook de paashaas geweest!!! Ben zo benieuwd!
Maar slim ook dat papa en mama alvast een slabber bij je om hebben gedaan, die wisten vast dat jij niet kon wachten...
Nou ik ga gauw slapen, dan is het eerder morgen!

Truste allemaal,
xxx Jelte.

Ps: tasje staat je goed hoor!

Wauw Bas, volgens mij hebben jullie een hele leuke dag gehad en lekker gesnoept van de eitjes. En dat tasje vind ik wel heel leuk hoor. Ik hoop dat de paashaas hier volgend jaar ook langs komt. . . . .

Groetjes van Daniëlle

Hoi

Leuk he eieren zoeken en natuurlijk het opeten!
Hier hebben mijn broers me ook goed geholpen met zoeken.We waren een weekendje weg en daar kwam de paashaas ook,lekker ehh leuk hoor!

Groetjes Joyce (en mama Jessica)

Terug
Bovenaan