eiersalade

A

Anoniem

Guest
hoi ,

zijn er ook vrouwen die van die rare dingen ineens lekker vinden?
wat je normaal nooit eet?

gr jessica

Nee, dat heb ik eigenlijk niet. Lust alleen geen koffie meer. De lucht alleen al, dit had ik bij de vorige zwangerschap ook en daarna luste ik het gewoon weer.

ahhahaha apart he!

ik heb dat met eiersalade .....ik at het nooit.
nu eet ik iedere dag bijna een bakje leeg.
niet normaal meer.

xx jessica

ahhahaha apart he!

ik heb dat met eiersalade .....ik at het nooit.
nu eet ik iedere dag bijna een bakje leeg.
niet normaal meer.

xx jessica

Hoi hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik het tegenovergestelde. Normaal kun je me altijd wel trakteren op een hotdag speciaal, maar al vanaf het begin van de zwangerschap was deze gelijk uit den boze, ik ging er bijna van over m'n nek.

Groetjes Joyce

Ja, ik ben momenteel echt verzot op kaas met komkommer, eet echt kilo's hiervan!!

Ach ja, het kan ongezonder, toch?

Liefs Annemarie

Hoi!

Bij mij is het nog ìets extremer.... ik was namelijk overtuigd vegetariër (al 5 jaar!) voor mijn zwangerschap... ahum... en nu: je raadt  t al.. . Had ineens zoooooo'n zin in een Big Mac (over bio-industrie gesproken.. ahum). Nu al een paar keer vlees gegeten. Ook van salami krijg ik niet genoeg. Niet dagelijks, maar wel wekelijks eet ik nu vlees... hihi...voelde me in het begin wel een verrader maar dat slaat natuurlijk nergens op (wie verraad ik nou eigenlijk???).  Na mijn zwangerschap weet ik nog niet of ik vlees blijf eten, maar nu hebben ik en mijn kindje, het gewoon nodig!!! hihi... zo zit het ook met die dingen waar jullie zin in hebben, het is toch een behoefte van je kindje. Gewoon lekker aan toegeven!!!

Heeel standaard zwangerschapseten hier hoor: haring, zure bommen, citroensorbetijs, drop.... Met veel eten ben ik wel kieskeurig geworden. Soms heb ik helemaal geen zin in het avondeten dat ik al bijna klaar heb. Dan maak ik zelfs soms echt wat anders voor mezelf, heb ik ineens zin in pindasoep ofzo  
Groetjes
Wasabimammie!

Terug
Bovenaan