Eiersprong

Hi!
Per menstruatiecyclus heb je 15-20% kans om zwanger te worden, maar dit heeft vooral te maken met vrijen op het "goede moment", maar hier is geen kant-en-klaar antwoord voor. Het wordt dan ook aangeraden om voor de eisprong al te vrijen en de dag na de eisprong ook nog mee te nemen. Ik hoop voor jou/jullie in elk geval dat het is gelukt! 
 
Want sinds da ik met mijn vriend sex heb gehad en da hij 2x klaargekomen is dan heb ik al 2 dagen last van buikpijn en soms is mijn buik dan ook heel hard 
 
[quote quote=10345923]Want sinds da ik met mijn vriend sex heb gehad en da hij 2x klaargekomen is dan heb ik al 2 dagen last van buikpijn en soms is mijn buik dan ook heel hard[/quote]
Dit heb ik ook iedere keer na mijn eisprong gehad. Aanhoudende buikpijn tot aan ik ongesteld werd. Natuurlijk is er een mogelijkheid dat je zwanger bent (via andere reacties in topics gelezen)
Maar meerdere die hetzelfde hebben en ongesteld worden. 
Heb momenteel al 2 dagen buikpijn en wacht nog op mijn ovulatie.
Dus kan heel normaal zijn:)
 
 
Mijn ovulatie heb al gehad en heb dan ook met mijn vriend sex gehad en hij is toen 2x klaar gekomen en sinds dien heb ik buikpijn en harde buik maar nu heb ik ook last van pijn aan mijn tepels is dat ook normaal dan 
 
Zwangerschapssymptomen komen niet meteen na de eisprong... Pas als er sprake is van innesteling kun je spreken van een zwangerschap.. mss is je eitje wel bevrucht maar daar voel je nog niks van
 
Terug
Bovenaan