eierstok voelen bij 5+2weken?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 5+2weken zwanger. Ik voel nog steeds mijn eierstok waar ik een ovulatie had, zeker als ik soms schuin buk. Normaal voel ik dit ook na mijn eisprong bijna tot ik ongi word. Is het normaal dat ik dit nog stees voel? Ik wil niet te veel lezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen want dan word ik helemaal gek.
Ýk krijg vrijdag met precies 6 weken mijn eerste echo

Groetjes Minke

Ik heb dit aan het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Net als jij kon ik mijn eisprong altijd goed voelen, en dat plekje bleef dan een beetje beurs tot aan de menstruatie. Af en toe had ik zelf pijnscheuten bij niezen en plotselinge bewegingen. Tot ik ong. 10 weken was bleef ik deze pijn houden.
Nadat ik aan mijn vk heb gevraagd wat dit kon zijn, bleek dat ik al last had van bandenpijn. Blijkbaar zitten de banden van de baarmoeder bij mij bijna op dezelfde plek als de eierstokken. Wat ik al die tijd voelde waren dus niet de eileiders, maar banden.

Het klinkt bij mij in de oren alsof jij hetzelfde heb als ik!!

gr. Peet
(28+1 wk)

Zal idd wel bandenpijn zijn, maar ik had een cyste in mijn eierstok (schijnt vrij vaak voor te komen) en die gaat rond 12 weken weg uit zichzelf en dat dacht ik te voelen.
Kan helemaal geen kwaad is van eisprong! Bij mij was ie 3,5 cm, maar ze vertelde me dat dat een middelmaatje was dus dat er vele grotere cysten kunnen zitten, heb je al een echo gehad?

liefs Danielle (19wk+1dg)

Ik heb in mijn linkereierstok een cyste van 5 cm. Hier heb ik geen last van maar al mijn eisprongen gebeuren vanuit mijn rechtereierstok.  Dit was mijn 9-de IUI-behandeling in 2 jaar, dus ik heb al zeker zo'n 50 gewone echo's gehad en die cyste veranderd niet.

Ik krijg as vrijdag mijn eerste echo om te kijken of er hartactiviteit is en natuurlijk om te kijken of het op de goede plek zit. Ik vind dit echt reuze spannend.

Ik heb eerder een baarmoederfoto gehad en vond mijn rechtereileider erg lang en kronkelig vergeleken bij mijn linker.

Ik moet gewoon afwachten tot vrijdag
Groetjes Minke

Terug
Bovenaan