Eigen babysite

Wie heeft er een tip voor een leuke babysite?
Op dit moment heb ik er een maar ik zou graag een andere willen hebben.

Het liefst kostenloos, foto's kunnen plaatsen, en af kunnen schermen met een wachtwoord. Heeft iemand een idee?
 
Hoi,

ik heb voor Tom een website gemaakt via web-log.. (zoek in google op web-log vergeet het streepje niet!) daar heb ik de site afgeschermt zo word hij niet genoemd op de site van web-log zelf.

Daarna ben ik naar een tk website gegaan (zoek in google op tk) en daar heb ik mijn weblog gekoppeld aan een ..... punt tk adres.

Alleen bekenden krijgen dat adres.

Je zou het laatste ook niet kunnen doen, dan is het nog moeilijker te vinden.

Maar echt met een wachtwoord is dit niet. Maar wel geheel gratis.
Je kan bij web-log zelf een ontwerp maken, maar er zijn ook standaard ontwerpen.

Nens
 
Hoi, wij hebben bij de geboorte van onze dochter via www.jouwbabywebsite.nl  
Op dat moment was het nog gratis, nu kost het €14,95 per jaar. Maar het is wel erg leuk (met name voor de opa's en oma's) en gemakkelijk in gebruik. Je kunt er  naast foto's ook video's op plaatsen, er is een gastenboek, een groeikalender etc. Wij vinden het een aanrader om te doen!  
 
Hoihoi,

Ik heb zelf een site voor mn kereltje aangemaakt op www.mijnbabysite.nl. Hier kun je zelfs als je het leuk vind om bij te houden, omzetten naar een betaalde site. Dan heb je meer achtergronden etc. Volgens mij kun je ook je verhalen en foto's op een dvd laten zetten.
 
Wij zijn erg tevreden over jouwbabywebsite.nl

We hebben voor deze site gekozen omdat je hier echt een eigen domein kan kiezen (www.jouwnaam.nl). Daarnaast bieden ze  veel mogelijkheden en website templates die je kan kiezen. We hadden eerst een subdomein maar die hebben we over laten zetten naar een eigen domein.

Het is geen gratis site maar wel een van de goedkoopste en wat ons betreft het beste. Gratis sites zitten vaak vol met reclame of je kan niet onbeperkt foto's/filmpjes  plaatsen.

Wat we ook erg leuk vinden is dat we aan het einde van de site deze op CD kunnen laten zetten....kunnen we later nog eens terug kijken naar alle leuke onderdelen en berichten.

Een echter aanrader!!
 
Terug
Bovenaan