eigen gewicht in combinatie met borstvoeding

dag borstvoedende moeders,

even een vraagje zijn jullie na ruim 5 maanden al weer op gewicht? Ik geef nl volledig bv, maar lijnen is dan verboden, je mag er natuurlijk wel om denken en dat doe ik nu ook. ik ben al een paar kilo extra kwijt maar wil ik op het gewicht van voor de zwangerschap zitten dan moet ik er nog 12!!!!!

wie nog meer en wie spreekt er uit ervaring wanneer het er vanzelf af ging?
bij mij eigenlijk pas als ik gestopt ben met voeden, maar wil minimaal 1 jaar volledig voeden.

Zoontje nu ruim 4,5 maand en nog 1 kg te gaan van de 15.geef ook nog volledig de borst,eet en drinkt alles wat ik lekker vind,maar zoontje lief pakt alles van mama haha...hij is echt groot ook voor zijn leeftijd.
bij de 1ste ging ik zelfs 3 kg onder mn gewicht,woog 65 kg toen ik zwanger werd van de 2de en 67 kg van de dit kindje en weeg er nu nog 68.

dus eigenlijk gaat hier juist eraf met voeden en blijf mn gewicht gelijk als ik weer stop,was net met bv gestopt en werd weer zwanger

liefs jootje

Bij mij is ook alles eraf. Zou juist sneller moeten gaan als je bv geeft heb ik altijd begrepen. Ik geef sinds hij 5 maanden is geen volledige voeding meer en knap er aardig van op. Niet meer duizelig, ben er met mijn hoofd weer één beetje bij. Ik dronk en at ook enorm veel tijdens de bv periode, dat is ook in één keer weg. Heb nog wel één beetje buik, soms enorm opgeblazen. Maar ja, er heeft 9 maanden één kindje in gezeten, wat wil je.

Succes met de kilo's

Ik geef op dit moment nog 1 bv per dag en ben een paar kilo keijt nu.. en nog een paar te gaan. ik lijn niet maar laat de cola en.chips en andere lekkere dingen ztaan en dat werkt. verder eet ik gewoon alles.

Ik was 20 kg afgevallen door de zwangerschap. Zit probeer ik eraf te laten + nog wat extra's.
Mijn buik is wel vreselijk en dat zal er nooit meer beter op worden Had een buik voor een drieling, het is zo uitgerekt allemaal. Maar ondanks alles wel wat slanker. Maar omdat hij zo raar is geworden, is het heel moeilij knieuwe kleding te kopen.

x Yvonne

nou, je ziet wel dat het echt verschillend is, ik probeer er om tedenken en nu kruipen de kilo's er wel af, maar heb nog een heel eind tegaan. Maar goed als je kindje goed groeit en zelf lekker in je vel zit is ook heel belangrijk. maar fijn deze reacties.
we gaan weer gewoon verder.

Terug
Bovenaan