Ik heb een dochertje van bijna 2 jaar. Ze heeft een speen in bed aan een knuffeltje. Hier zaten eerst twee spenen aan, maar ik vond steeds meer haar in bed en ben erachter gekomen dat ze met de ene speen in haar mond en de andere speen ging ze door haar haar wrijven. Ik heb gelijk die tweede speen eraf gehaald en ze vond het prima. Nu trekt ze de haren gewoon uit haar voorhoofd. Ik vind haar vaak met hele haarplukken in haar bed en soms ook aan de speen die ze gewoon in haar mond heeft.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen ik vind het zo zonde van haar haar ze had mooi lang haar maar word steeds minder. Ze slaapt nu met een bandana en allerlei zachte en harige knuffels ik probeer van alles te proberen maar misschien kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedankt.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen ik vind het zo zonde van haar haar ze had mooi lang haar maar word steeds minder. Ze slaapt nu met een bandana en allerlei zachte en harige knuffels ik probeer van alles te proberen maar misschien kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedankt.