Eigen huis en tuin.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Het klusseizoen goed begonnen deze week. Tussen het echte klussen in de tuin door ook "binnenskamers" het nodige werk verricht. Maandag en dinsdag was het feest en de dag erna volgde de eisprong (kan ik altijd duidelijk voelen). Volgens mij dus eruit gehaald wat er deze maand inzit.

Nou maar afwachten, zou wel erg toevallig zijn als we weer succes hebben in ronde 1. Eens zal de vruchtbaarheid afnemen, de andere 2 waren wel erg vlug.

Wel minder makkelijk ff snel door te lezen dit nieuwe forum.  Eerst las ik alle berichtjes door en nu alleen die me aanspreken (dat zijn er nog  best veel).

Om me heen zie ik nu veel mensen een derde kindje krijgen/hebben, en dat is best pittig. Toch wel gaaf zo"n Unox-gezin (met zijn allen om de grote pan  boerenkool, dat was altijd mijn wens voor later als ik groot was).

Nou meiden, succes allemaal, ik duim me het RSI voor jullie.

Groetjes Fleur  

Ha Fleur,

Veel geluk   voor de 3de kiddie. Dat het maar weer zo snel mag gaan...
Ennuh, kijk uit voor die RSI he! hihi
Groetjes J

Hoi Fleur

je weet maar nooit, voor het zelfde geld ben je volgende maand aan het programma in holland staat een huis toe. Tja want voor je het misschien weet ben je weer een baby kamer aan het inrichten

Nou alle programma op een stokje

Ik wens je heel veel suc6 en ik zal me ook suf duimen

groetjes Doortje

Terug
Bovenaan