eigen kamertje

Hallo,

Onze zoon van 15 weken slaapt (in zijn eigen ledikantje) bij ons op de kamer.
Wat is een goed moment om hem te verhuizen naar zijn eigen kamertje.
Ik ben er gevoelsmatig nog niet aan toe maar het is misschien wel beter om het te doen voor hij zich nog bewuster is van zijn omgeving want dan moet hij misschien wel heel erg wennen.
Wat is jullie ervaring hiermee en wat raden jullie mij aan?
 
Hoi,

Als je er zelf nog niet aan toe bent zou ik het nog niet doen hoor!
Of het moet tussen jou en je partner in komen te staan (bijv als hij het wel 'zat' is).

Onze zoon heeft zo'n 9 weken bij ons op de kamer gestaan. Daarna ging hij 's nachts doorslapen en hebben we hem op z'n eigen kamertje gezet.

Groetjes,
Marije
 
Hoi,

Wolf (nu bijna 11 maanden) was ongeveer 10 weken toen hij naar zijn eigen kamertje ging. Vond het eerst ook een beetje onwennig (ik dus, niet mijn zoon, hahaha), maar het ging hartstikke goed en het is wel erg prettig eigenlijk.

Gewoon proberen joh!
Groetjes,

Lein
 
mijn dochter sliep 2 weken bij mij in de kamer en heb haar daarna in haar eigen kamertje gelegd.
Ik vond het heel moeilijk om te doen maar ben blij dat ik het gedaan hbe. Ze slaapt als een roos en ik ook.
Het is even wennen maar komt goed.

Maar je moet vooral doen wat je zelf het beste voegt
succes!!
 
Hi,
Mijn zoontje Ravi is ongeveer na 3 maanden naar zn eigen kamertje gegaan. Hij sliep bij ons op de kamer in een wiegje.
Ik ben begonnen om hem overdag te laten wennen. Dus af en toe in zn ledikantje gelegd. Dat ging prima. Het was ook meer dat ik er aan moest wennen dan hij haha.

Hoe dan ook de eerste week was het vreemd en miste ik hem best wel maar ach het went echt heel snel.
succes ermee!

 
hoi,  

Ons zoontje heeft 2 weken in een wiegje bij ons op de kamer geslapen in een wiegje, we hebben hem daarna op zijn eigen kamertje gelegd in zijn wiegje.
Na de voeding van 19u ging hij dan naar boven en liet ik hem in het ledikantje slapen tot 23u, na deze voeding ging hij dan weer in zijn wiegje.
Zo bouwde ik dat in 2 week op en nu slaapt hij dus volledig in het ledikantje.
Leuke bijkomstigheid was, dat toen hij op zijn eigen kamertje sliep, hij snachts ook doorsliep.
Het doorslapen was best eng, omdat hij zich snachts meldde, toen hij bij ons op de kamer sliep en omdat  hij boven slaapt en wij beneden waren we bang dat we hem niet gehoord hadden.

Hopelijk heb je hier iest aan,

Groetjes Marjon
 
Hallo,

Mijn zoontje van 4 maanden slaapt nog steeds bij ons in de kamer.
Wel altijd in zijn eigen bedje hoor!
Je moet gewoon doen wat voor je gevoel goed is, mijn zoontje slaapt 's nachts nog niet door en als hij bij ons op de kamer staat dan kan ik hem of een speen geven of voeding als het daar tijd voor is.
We hebben het wel geprobeert maar na 3 gebroken nachten, staat hij nu bij ons en dit bevalt zowel mijn man als mij super goed.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan