Eigen kamertje

Logan ligt vanaf begin in zijn bedje op zijn eigen kamertje. Hij vind get prima. Hij is nogal druk ook in zijn slaap en dan krijgen wij maar ook hij wat meer rust.
 
Zoë heeft de 1e nacht bij ons op de kamer gelegen. En daarna in haar eigen bedje. In het begin hadden we allebei de slaapkamer deuren open. Maar Zoë kreunt en steunt nogal wat in haar slaap, dus dat zorgde ervoor dat ik daar te veel naar luisterde. Dus toen hebben we haar deur dicht gedaan. Die van ons staat nog steeds open, dus we horen haar goed als ze echt wakker wordt en de andere kids slapen gewoon door.
 
Myrthe ligt ook vanaf dat we thuis zijn in ledikant op eigen kamer. En deur dicht want idd anders lig ik alleen maar te luisteren ;-) onze deur staat wel los. En ook hier slaapt onze andere dochter gewoon door ondanks gehuil af en toe.
 
Chris heeft vier weken bij ons op de kamer gelegen en slaapt nu sinds twee weken heerlijk op zijn eigen kamertje.
Ik herken zeker dat dit rustiger is voor zowel hem als voor ons. Alledrie horen we dan toch meer geluiden waardoor de slaap lichter is. Dus win-win!
 
Terug
Bovenaan