eigen naam

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou schijnbaar weet de hele familie al dat we bezig zijn voor nummer twee. Dus kan ik nu net zo goed onder mijn eigen naam verder gaan op dit forum.

naam was Muizebeest:
Mijn echte naam is Shirley en mijn zoontje heeft timo.

Nou ga weer aan het werk. Ik zelf werk nog drie dagen ( ma-di-do ), en mijn moeder let dan op onze zoon. Super geregeld dus. Denk alleen als nummer 2 er is dat ik misschien ga laten bij 2 dagen werken, werk bij mijn vader in bedrijf dus makkelijk zat.

Liefs van mij en timo

Heb jij het zelf rondverteld of zijn ze er per toeval achter gekomen, ik wil het ook wel graag vertellen maar ben ook bang dat ze dan constant gaan zeuren of het al gelukt is....

We weten nu iig wie het muizebeest is! Vond ik wel een leuke naam trouwens...

Groetjes Roos of Roseliek maar dat weten de meesten ook...

hoi hoi...

was het niet de bedoeling dan dat de hele family het zou horen? dat zou lullig zijn zeg!!!

heb het zelf net aan paps en mams verteld.. dat we mal dik anderhalf jaar bezig zijn...was net bij de huisarts geweest voor afspraak in ziekenhuis.. daarna na mams.. toen begin ik te janken en zei: ik ben onvruchtbaar (ben ook gelijk zo dramatisch dan) dus zaten we samen te janken!!! ma heb bewust gezegd niet verder vertellen!!!!

jullie succes

liefs cenn

Hoi Shirly,
Onze familie en vrienden weten ondertussen ook dat we bezig zijn voor nummer 2.
Ik ben oktober 2005 gestopt met de pil.
Maar ik moet iedereen een compliment geven: ze vragen bijna nooit hoe lang het nog duurt of iets in die richting!!!!! Of dat zij het voor moeten doen....hahaha.

Groetjes,
Dyonne

Terug
Bovenaan