hoi hoi,
mijn meissie heeft 2 dingen ondekt, een eigen wil en haar stem.
ze gilt graag, hoog en hard en het zal ook niet lang uren voordat ze doorkrijgt dat ze haar stem kan gebruiken bij haa eigen willetje.
ze wil namelijk zelf bepalen hoeveel ze drinkt en wanneer ze dat doet.
ook de manier wil ze bepalen en welke vingers ik om de fles heen heb.
ze drinkt bijna 100 cc van de 200 cc in de fles en dan wil ze niet meer.
ze trekt mijn vingers los en draait haar hoofd alle kanten op.
houd haar mond stijf dicht, niks tussen te krijgen!
dus ik haar hoofd stil houden , gaat ze slaan en krabben, zal ewl niet bewst zijn misschien maar tja toch geen fijn gevoel, dus handje moet ook vast gehouden worden.
ondertussen zet ze af met haar benen en maakt een soort bruggetje ( holle rug)
moet ik haar tegen houden anders valt ze misschien nog. en ja dan heb ik ook nog de fles die vast gehouden moet worden.
ik zou wel graag op die momenten een apparaat hebben ala inspector gadget.
een hoop armen dan, lijkt me een geweldige uitvinding!
mjin meisje wil ook niet meer liggen, ze kan nu zelfstandig zitten en liggen mag dus niet meer, das voor kleine baby's en daar valt ze blijkbaar niet meer onder.
ook wil ze in mijn vingers bijten, of als ze een kusje krijgt moet ik snel mijn geicht weg trekken want anders bijt ze me. ze heeft nog geen tanden maar ik denk dat ze doorheeft dat die nog niet nodig zijn als je wilt bijten. zonder kan ook flink pijn doen.
ik mis mijn lieve meisje wel behoorlijk nu, ze heeft een eigen wil die errrrug sterk is, dat heb ik zelf ook dus dat word nog wat.
maar wel fijn dat ze nu haar eigen wil aan het ontdekken is. is toch weer een sprong.
het opvoeden gaat nu echt beginnen denk ik.
spannend hoor. herkennen jullie dit?
groetjes Miranda m.v. Alana 19-2
mijn meissie heeft 2 dingen ondekt, een eigen wil en haar stem.
ze gilt graag, hoog en hard en het zal ook niet lang uren voordat ze doorkrijgt dat ze haar stem kan gebruiken bij haa eigen willetje.
ze wil namelijk zelf bepalen hoeveel ze drinkt en wanneer ze dat doet.
ook de manier wil ze bepalen en welke vingers ik om de fles heen heb.
ze drinkt bijna 100 cc van de 200 cc in de fles en dan wil ze niet meer.
ze trekt mijn vingers los en draait haar hoofd alle kanten op.
houd haar mond stijf dicht, niks tussen te krijgen!
dus ik haar hoofd stil houden , gaat ze slaan en krabben, zal ewl niet bewst zijn misschien maar tja toch geen fijn gevoel, dus handje moet ook vast gehouden worden.
ondertussen zet ze af met haar benen en maakt een soort bruggetje ( holle rug)
moet ik haar tegen houden anders valt ze misschien nog. en ja dan heb ik ook nog de fles die vast gehouden moet worden.
ik zou wel graag op die momenten een apparaat hebben ala inspector gadget.
een hoop armen dan, lijkt me een geweldige uitvinding!
mjin meisje wil ook niet meer liggen, ze kan nu zelfstandig zitten en liggen mag dus niet meer, das voor kleine baby's en daar valt ze blijkbaar niet meer onder.
ook wil ze in mijn vingers bijten, of als ze een kusje krijgt moet ik snel mijn geicht weg trekken want anders bijt ze me. ze heeft nog geen tanden maar ik denk dat ze doorheeft dat die nog niet nodig zijn als je wilt bijten. zonder kan ook flink pijn doen.
ik mis mijn lieve meisje wel behoorlijk nu, ze heeft een eigen wil die errrrug sterk is, dat heb ik zelf ook dus dat word nog wat.
maar wel fijn dat ze nu haar eigen wil aan het ontdekken is. is toch weer een sprong.
het opvoeden gaat nu echt beginnen denk ik.
spannend hoor. herkennen jullie dit?
groetjes Miranda m.v. Alana 19-2