eigenaardigheden

vroeg me af of jullie kids ook eigenaardigheden of eigenlijk grapppige dingen doet. antonio schudt nu de hele tijd nee, als je vraagt wil je eten of is mama lief ofoz dan schudt hij nee, zo grappig of hij slaat met zn hand op bijv de tafel en dat betekent dan weer ja (volgens broer en zussen). vandaag is hij begonnen met prffffff pfffff en daarbij een hoop gekwijl. echt zo grapppig

Hahaha Noa schud ook nu constant nee met haar hoofd en als je kiekeboe met haar doet legt ze haar hoofd op haar schouder...zo lief.

en ze stalkt de hond als ze de kans krijg hahaha
arme hond, gelukkig zijn ze hele goede vriendjes

Micah maakt idd ook een hele hoop pfff pfff geluiden, alsof hij wil gaan blazen en hij probeert ook te gorgelen. Hij vindt zichzelf reuze grappig als hij al die geluiden maakt.
Hij is ook aan het knarsetanden, vind ik zelf wat minder grappig, vind het echt een rotgeluid. Als ik dan tegen 'm zeg niet doen, doet ie het nog harder en maar lachen ondertussen.

alicia doet ook pfff en dan met haar tong erbij en dan het liefst met het eten in der mond!
als ik haar in schommelstoel heb zitten probeert ze haar evenwicht te houden door recht te blijven zitten terwijl het stoeltje in ligstand is en hij staat dan gewoon aan. als hij niet aan staat schommeld ze gewoon zelf. en het lukt dan nog ook!
ook als ze er moe is maar niet in slaap kan vallen schud ze met haar hoofd totdat het laatste beetje energie weg is en dan slaapt ze zo.

en als ik thuis kom van school of stage word alicia helemaal hyper! meestal slaat ze dan oma in het gezicht.

Jorn heeft momenteel in de gaten dat als je op je arm prrr blaast.. er scheetgeluidjes komen! Hilarisch!!!

en nee schudden doet ie hier niet, als je vraagt wil je eten..... wel als je zegt het is bedjetijd... hahah

Terug
Bovenaan