Eigenlijk 4 handen....

A

Anoniem

Guest
hahaha.... weet je dat je je voeten ook kunt gebruiken om dingen vast te pakken.... Dat doe ik heel vaak. Dan heb ik met 4 "handen" mijn speeltjes vast.. of ik grijp zo mama's hand. Leuk joh... moeten jullie ook eens proberen.
Groetjes Quinn

Jaaaaaa, doe ik ook vaak! Als mama me afdroogt of m'n luier verschoont. Of als ze naast me op de bank zit, dan pak ik haar shirt met mijn tenen. Stoer, he?

XXX

Esther

Hoi Quinn,

Het is maar goed dat we elkaar binnenkort gaan zien, kun jij me dan al die gave trucjes leren??? want ik snap helemaal niks van die dingen die jij voetjes noemt....hihi

knuf Emma

hihi, ik deed dat ook altijd voor ik mijn gipsbroek kreeg.

groetjes,
nynke

ja heel handig, nu kan ik met mijn handjes iets in mijn mond stoppen en met mijn voetjes de babygym laten rammelen.

hahahaha "hand"ig toch

gr jadey

ja dat is heel handig... dat kan ik ook. ik kan aleen nog niet met mijn handjes mijn voetjes pakken... gek he??

he dat kan ik ook niet, die voetjes blijven ook niet stil handen als ik ze bijna heb vleigen ze weer een andere kant op grrrrr

Ja grappig he? Hier is "klap eens in je voetjes" is ook heel leuk en "klap eens in je handjes" niet ??

Terug
Bovenaan