Eigenlijk niet...

Hallo dames!

Eigenlijk hoor ik hier niet thuis, want ik ben nog niet zwanger. De zwangerschap laat helaas wat langer op zich wachten, vandaar tijden svolgende cyclus een HSG. Hierbij wordt mijn baarmoeder gefotografeerd en mijn eileiders doorgespoten.

Ik lees hier veel vervelende verhalen over, dus ik ben op zoek naar wat tegenhangers!

Wie is er zwanger geworden na een HSG en wat was je ervaring daarmee?

Liefs Daisy
 
Wij hebben er 4jaar over gedaan om zwanger te raken.Ik zelf heb ook een Hsg gehad.Helaas geen positieve verhalen hierbij.Ik vond het onderzoek wel meevallen.Het is leuk om pos.verhalen te worden.Geeft mischien hoop,maar je ieder lichaam zit anders in elkaar.
Wij moesten uiteindelijk het traject in eerst iui en vervolgens IVF.Na derde poging nu 21wk zwanger van ons eerste wondertje.
Ik hoop dat het bij jullie sneller gaat,want ik weet als geen ander wat voor moeilijk traject het is en wat je door moet maken.
Uiteindelijk heb je allemaal dezelfde wens.

Succes.
 
Heb ook een HSG gehad, onderzoek viel mee. even 30 sec tanden op elkaar, maar voordat je er erg in hebt is t alweer voorbij. Ben niet daarna gelijk zwanger geworden, maar er was ook niets mis met mijn eileiders, dus daar lag t niet.
Ben na 4 maanden een half jaar even gestopt met proberen en voila na deze 6 maanden gelijk de 1e keer bingo!!
 
Dit stelt me wel weer wat gerust! Ik neem maar een gemiddelde van de verhalen, dan iets 'erger', dan valt het altijd mee!

Voorheen alleen maar horrorverhalen hierover, maar dit maakt een hoop goed!

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan