Eigenlijk nog geen klachten...

Hoe is het met jullie? Hebben jullie last van de wel bekende kwaaltjes??

Ik voel me eigenlijk "gewoon"... Kan nog niet echt zeggen dat ik iets voel (misschien een beetje gevoelige borsten)....

Moet ik me ongerust maken?? Of kunnen jullie me een beetje goede hoop geven??

Lfs C.

(ps maandag onze echo, dan bijna 7 weken bij de gyn)

Hier ook nog helemaal geen klachten. Het enige waaraan ik weet dat ik zwanger ben is de test. In mijn vorige zwangerschap had ik ook geen klachten. Ja halverwege begon het met een dikke buik en tegen het eind echt een hele dikke buik.
Maar ik moet nog 4 weken wachten tot ik mag gaan kijken, want dan heb ik pas mijn eerste echo.

Hoi Cotty,

Hier eigenlijk ook nog niet veel aan de hand hoor! Beetje zere borsten en af en toe wat buikpijn (nou ja, pijn, meer zeurend ongi-gevoel). Inderdaad, ik moet ook af en toe nog even op de test kijken om te checken of het wel echt zo is haha!
Ben blij, maar geloof het nog niet echt.. Stom he?

xx Floppie

Ik geloof het ook nog niet helemaal. Ik had alleen de eerste weken menstruatiepijn. Ik heb gevoelige borsten, maar daar heb ik wel vaker last van.
Verder niks te bekennen. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen had ik helemaal nergens last van. Dus ik was best onzeker in het begin omdat ik ongi pijn had.
Inderdaad steeds op de test kijken en nog steeds geen rode duivels, hahaha, dat zijn toch wel de bewijzen dat ik echt zwanger ben!
Ik moet nog 3 weken wachten op de echo, echt super spannend. Ik ben morgen ongeveer 7 weken zwanger.

Hoi,

ook hier nog helemaal niks. Dit is mijn derde en bij de vorige 2 had ik ook helemaal geen klachten (tot later in de zwangerschap dan). Het is dat ik de positieve test had, anders kon ik het aan niks merken. Zou me maar niet ongerust maken.

Groetjes, Ellen

Nou, ik begin nu toch echt wel te merken dat er iets met me aan de hand is hoor! Inderdaad, ook gevoelige borsten en soms flinke steken in mijn liezen en wat rommelende darmen. Maar nu wordt ik toch echt af en toe wel misselijk, vandaag ook op mijn werk en ik moest het echt een beetje weg zuchten. 's Avonds heb ik totaal geen eetlust, het staat me echt tegen. Ik denk dat ik op de dagen dat ik vrij ben maar tussen de middag warm ga eten. Lekker gezellig ouderwets! Ik hoop niet dat het erger wordt. Mijn moeder heeft toen ze van mijn zusje zwanger was tot aan de bevalling moeten overgeven....

Deze zwangerschap lijkt het meest op de eerste.
Ik ruik enorm sterk. Dat wil zeggen dat alle geuren die ik ruik over het algemeen vies ruiken omdat het zo sterk is.
Ik ging bv dinsdag bijna over mijn nek toen ik de koffiekamer in kwam en die sterke koffiegeur rook. Terwijl ik dat normaal juist erg lekker vind ruiken en smaken.
Toen had ik daar al last van toen ik nog niet eens zeker wist dat ik zwanger was. Was toen ook ongeveer 5 weken.
De 2de zwangerschap heb ik tot 8 weken niks gevoeld. Ja, alleen wat gevoelige borsten, die heb ik nu ook wel weer, hoewel dat wel wat minder is dan de vorige 2 zwangerschappen. maar ja, ze zijn dan ook al een paar keer flink uitgerekt geweest.
Op zich wel 'prettig' om klachten te hebben, wordt je er steeds aan herrinnerd.

hoihai,
ik had tot aan afgelopen donderdag ook nog helemaal geen kwaaltjes.. ja ook alleen wat gevoeilige borsten...
maar afgelopen dagen steeds misselijk... buikpijn... en mijn borsten zie je haast groeien...ze zijn in 6 weken al een hele cupmaat gegroeit... dat is toch niet normaal?? volgens mijn moeder had zij dat ook zo snel... maar ik vind het maar niks...

groetjes fem

Terug
Bovenaan